Volkskrant 2017-10-24T14:39:03+00:00

Project Description

De nieuwe zorg

Veranderingen in de zorg zichtbaar maken

De Volkskrant liet zien dat de veranderingen in de zorg de mensen raakten door één van de hoofdrolspelers in de zorg een podium te geven om zijn of haar verhaal te vertellen.

 Het verhaal

De Volkskrant is hét kwaliteitsnieuwsmerk van Nederland. Intelligent, gezaghebbend en toegankelijk. Ruim 1 miljoen mensen worden elke dag rijker van het nieuws dat de Volkskrant 24/7 brengt. Altijd en overal kwaliteitsnieuws, opinie, scherpe interviews en de mooiste fotografie.

Het doel

De Volkskrant wil meer betrokkenheid creëren rondom het thema de Nieuwe Zorg en in achtergrondverhalen co-creatie met hoofdrolspelers laten zien.

 De oplossing

Via Facebook kon men zijn of haar held van de zorg meldde, zodat een van de journalisten een dagje mee kon lopen en deze held portretteert in de Volkskrant. De Volkskrant wilde een specifieke doelgroep aanspreken die werkzaam is in de zorg. Om deze doelgroep te vinden, hebben wij voor de Volkskrant de advertenties gericht op basis van een specifieke segmentatie. Om alle inschrijvingen in goede orde te ontvangen werden alle advertenties doorgestuurd naar de door ons gemaakt landingspagina op Facebook.

Campagne beelden

Het succes

Deze doelstellingen van de Volkskrant, waarbij er geen focus lag om leden te werven, maar juist brand awareness te creëren, maatschappelijke betrokken te zijn en co-creatie laten zien is volgens de Volkskrant naar behoren behaald.

Heb jij ondersteuning nodig bij het creëren
van content en campagnes op Facebook en Instagram?

Neem contact met ons op
  • Drachmeweg 119a | 2153PA | Nieuw-Vennep
  • 0252 62 0001
  • info@obmn.nl

Wil jij op de hoogte blijven van alle nieuwe ontwikkelingen op Facebook? 


KVK:69069697 | BTW: NL857716359B01| Rabobank: NL83RABO0159563658 | Op al onze leveringen en diensten zijn de Nederland ICT Voorwaarden van toepassing. | De Nederland ICT Voorwaarden zijn gedeponeerd bij de Kamer van Koophandel onder nummer 30174840.