Inhaakkalender 2022: Wat worden jouw creatieve inhakers?

Daar is-ie dan! Dé inhaakkalender voor 2022. Met deze complete kalender ben je in één keer op de hoogte van alle inhakers van het nieuwe jaar. Perfect om te bepalen op welke momenten jij als organisatie wil inhaken. Onmisbaar bij het maken van je eigen contentmarketingkalender voor je sociale media berichten, e-mailings en campagnes. 

Deze momenten kunnen jouw bereik en engagement een enorme boost geven! Let daarbij wel op dat je inhaakt op de momenten die voor jouw merk en doelgroep relevant zijn.

Ik ga akkoord met het Privacy beleid van OBM en de verwerking van mijn gegevens.

Tips voor goede inhakers

  • Kies de inhaakmomenten zorgvuldig voor jouw organisatie of merk uit. Hierin mag je best kieskeurig zijn. Het inhaakmoment moet immers goed passen bij jouw organisatie- of merkidentiteit en relevant zijn voor je doelgroepen.
  • Het inhaken om het inhaken is geen goed idee. Zorg dat je als organisatie of merk daadwerkelijk iets te vertellen of te delen hebt rondom de inhakers.
  • Er zijn ontzettend veel inhaakmomenten. Wil je het goed doen? Wees dan kritisch en realistisch. Maak keuzes en ga daarin voor kwaliteit in plaats van kwantiteit. 
  • Opvallen met je inhaker? Wees origineel! Doe een korte brainstorm, alleen of met collega’s, voor de gekozen of belangrijkste inhaakmomenten voor jouw organisatie of merk.
  • Neem de inhaakmomenten op in je eigen contentplanning zodat je ruim van tevoren een brainstorm kan houden voor de content of campagne rondom jouw gekozen inhaakdag.

Samen invulling geven aan de jaarkalender van 2022 en creatieve inhaakcampagnes? Bel ons op 0252 – 620 001! 

Nieuws

7 tips voor een effectieve en inspirerende brainstorm

Hoe kun je dit zo goed mogelijk organiseren en aan het einde van de meeting concrete actiepunten opstellen? We delen een aantal tips waarmee we je richtlijnen geven om samen met je team een inspirerende brainstorm te houden. On- of offline.

Lees verder

Online campagnes

Nieuwe leads binnenhalen? Op zoek naar een manier om de aandacht van de klant te trekken? Een campagnepagina met een advertentiecampagne is eenvoudig in te richten en zorgt zo snel voor het juiste resultaat! Met de juiste call to action en een doelgerichte boodschap zorg je voor de connectie met jouw doelgroep. 

Lees verder

Brainstorm Checklist: voor, tijdens en na de brainstorm

Wil jij een brainstormsessie voor je team organiseren en hier goed voorbereid aan beginnen? Met bovenstaande tips ben je al goed op weg, maar de checklist geeft je richtlijnen voor, tijdens en na de brainstorm. Via onderstaande knop download je direct de checklist.

Checklist downloaden