Strategie

Om de strategie te bepalen worden doelstellingen vastgesteld. We maken hiervoor gebruik van het SMART principe, hieronder beschreven en uitgelegd. Dit helpt ons om de strategie en doelstellingen te concretiseren en doelgericht te werk te gaan. We concretiseren de doelstellingen met KPI’s, zodat we grip hebben op wat we willen bereiken. Deze KPI’s kunnen we dan monitoren en in onze analyses verwerken, zodat we weten wat het beste werkt voor jouw organisatie.

Waarom wij werken met KPI’s? De zogenoemde Key Performance Indicators verstrekken belangrijke informatie over de organisatie en campagnes. Met deze informatie kan de ontwikkeling worden gevolgd. Dat levert inzichten op die dienen als vergelijking met het verleden en andere campagnes. Verder is een belangrijk voordeel van het gebruiken van KPI’s dat een strategie (lange termijn) relatief eenvoudig vertaald kan worden naar campagnes (korte termijn).

SMART – principe

Specifiek
Is de doelstelling duidelijk? Wat, waarom, wie, waar en hoe?

Meetbaar
Welke resultaten moeten worden behaald? Is dit vast te stellen? En te meten?

Aanvaardbaar
Is de doelstelling relevant en wordt deze geaccepteerd door betrokkenen?

Realistisch
Het doel moet uitdagend zijn, maar wel haalbaar. Hoe kan de doelstelling worden behaald?

Tijdgebonden
Wat is de deadline voor de doelstelling? Welke planning hoort hierbij?

Vanuit de strategie worden de campagnes bedacht. Onze campagnes zijn opgebouwd volgens het See-Think-Do-Care contentmarketing-model. Door middel van storytelling proberen we gedurende een campagne een verhaal te vertellen aan de doelgroep. We bereiken ze, betrekken ze en activeren ze! In de vier verschillende fases gebruiken we verschillende vormen content en mediakanalen. Aan de hand van de strategie, doelstellingen, KPI’s, doelgroepen en budget wordt de campagnestrategie opgesteld en worden de kanalen gekozen.

Onze diensten

Met een passie voor online marketing zijn wij elke dag bezig het beste resultaat te behalen voor onze klanten. We brengen met crossmediale campagnes merk en doelgroep bij elkaar. We zijn actief op meerdere gebieden. Van strategie tot data. Een succesvolle campagne begint bij de strategie en valt of staat met de juiste creativiteit. Alles wat wij doen is gebaseerd op data.

 

Creatie

  • Productie
  • Concepting
  • Design
  • Animatie

Development

  • Front-end en back-end
  • Website en platformen
  • Maatwerk oplossingen
  • Open sources
  • Hosting

Adverteren

  • Mediaplan en kanaalkeuze
  • Inkoop media
  • Advertising
  • Monitoring en analyse
Lees meer
Lees meer
Lees meer

Onze diensten

Met een passie voor online marketing zijn wij elke dag bezig het beste resultaat te behalen voor onze klanten. We brengen met crossmediale campagnes merk en doelgroep bij elkaar. We zijn actief op meerdere gebieden. Van strategie tot data. Een succesvolle campagne begint bij de strategie en valt of staat met de juiste creativiteit. Alles wat wij doen is gebaseerd op data.

 

Creatie

  • Productie
  • Concepting
  • Design
  • Animatie
Lees meer

Development

  • Front-end en back-end
  • Website en platformen
  • Maatwerk oplossingen
  • Open sources
  • Hosting
Lees meer

Adverteren

  • Mediaplan en kanaalkeuze
  • Inkoop media
  • Advertising
  • Monitoring en analyse
Lees meer
UNICEF Voedingscampagne2020-05-25T11:34:58+00:00
RB Arbeidsmarktcommunicatie2020-05-25T11:36:24+00:00
Kom met ons in contact