Project Description
Klant: The Atlethe’s Foot
Datum: Februari 2018
Type: Landingspagina
The Athlete’s Foot Valentijnsactie
Betrokkenheid creëren onder de doelgroep
Voor The Athlete’s Foot en PUMA hebben we in aanloop naar Valentijn een fotocompetitie gelanceerd die gericht was op sneakerfans.
Het verhaal
The Athlete’s Foot heeft een uitgebreid assortiment sneakers in de nieuwste trendy kleuren. Naast het ruime sneakeraanbod vind je bij The Athlete’s Foot ook een collectie kleding en accessoires. In meer dan 50 winkels verkoopt The Athlete’s Foot sneakers en accessoires van sportauthentieke merken als Nike, Adidas en PUMA.
Wil jij dit ook?
Het doel
De bekendheid van The Athlete’s Foot onder sneakerfans vergroten, betrokkenheid creëren en gegevens verzamelen.
De oplossing
Om in aanloop naar Valentijn de bekendheid te vergroten hebben we voor The Athlete’s Foot en PUMA een fotocompetitie gelanceerd, gericht op het maken van een romantische foto van sneakers. De doelgroep die we aan hebben gesproken is fan van sneakers. De doelgroep kon nieuwe PUMA sneakers winnen en een reis naar de stad van de liefde, Parijs. We hebben voor deze campagne de social media kanalen Facebook en Instagram en e-mailmarketing gebruikt om de aandacht van de juiste doelgroep te vangen.

Klant: The Athlete’s Foot
Datum: Februari 2018
Type: Landingspagina
The Athlete’s Foot Valentijnsactie
Betrokkenheid creëren onder de doelgroep
Voor The Athlete’s Foot en PUMA hebben we in aanloop naar Valentijn een fotocompetitie gelanceerd die gericht was op sneakerfans.
Het verhaal
The Athlete’s Foot heeft een uitgebreid assortiment sneakers in de nieuwste trendy kleuren. Naast het ruime sneakeraanbod vind je bij The Athlete’s Foot ook een collectie kleding en accessoires. In meer dan 50 winkels verkoopt The Athlete’s Foot sneakers en accessoires van sportauthentieke merken als Nike, Adidas en PUMA.
Het doel
De bekendheid van The Athlete’s Foot onder sneakerfans vergroten, betrokkenheid creëren en gegevens verzamelen.
De oplossing
Om in aanloop naar Valentijn de bekendheid te vergroten hebben we voor The Athlete’s Foot en PUMA een fotocompetitie gelanceerd, gericht op het maken van een romantische foto van sneakers. De doelgroep die we aan hebben gesproken is fan van sneakers. De doelgroep kon nieuwe PUMA sneakers winnen en een reis naar de stad van de liefde, Parijs. We hebben voor deze campagne de social media kanalen Facebook en Instagram en e-mailmarketing gebruikt om de aandacht van de juiste doelgroep te vangen.
