Project Description

The Athlete’s Foot. Valentijnsactie

Betrokkenheid creëren onder de doelgroep

Voor The Athlete’s Foot en PUMA hebben we in aanloop naar Valentijn een fotocompetitie gelanceerd die gericht was op sneaker fans.

 Het verhaal

The Athlete’s Foot heeft een uitgebreid assortiment sneakers in de nieuwste trendy kleuren. Naast het ruime sneaker aanbod vind je bij The Athlete’s Foot ook een collectie kleding & accessoires. In meer dan 50 winkels verkoopt The Athlete’s Foot sneakers en accessoires van sportauthentieke merken als Nike, adidas en PUMA.

Klant

The Athlete’s Foot

Datum

Februari 2018

Type

Landingspagina

Het doel

De bekendheid van The Athlete’s Foot onder sneaker fans vergroten, betrokkenheid creëren en gegevens verzamelen.

De oplossing

Om in aanloop naar Valentijn de bekendheid te vergroten hebben we voor The Athlete’s Foot en PUMA een fotocompetitie gelanceerd die gericht is op het maken van een romantische foto van sneakers. De doelgroep die we aan hebben gesproken is fan van sneakers. De doelgroep kon nieuwe PUMA sneakers en een reis naar de stad van de liefde Parijs winnen. We hebben voor deze campagne de social media kanalen Facebook en Instagram en e-mailmarketing gebruikt om het bij de juiste doelgroep onder de aandacht te brengen.

The Athlete’s Foot. Valentijnsactie

Betrokkenheid creëren onder de doelgroep

Voor The Athlete’s Foot en PUMA hebben we in aanloop naar Valentijn een fotocompetitie gelanceerd die gericht was op sneaker fans.

 Het verhaal

The Athlete’s Foot heeft een uitgebreid assortiment sneakers in de nieuwste trendy kleuren. Naast het ruime sneaker aanbod vind je bij The Athlete’s Foot ook een collectie kleding & accessoires. In meer dan 50 winkels verkoopt The Athlete’s Foot sneakers en accessoires van sportauthentieke merken als Nike, adidas en PUMA.

Klant

The Athlete’s Foot

Datum

Februari 2018

Type

Landingspagina

Het doel

De bekendheid van The Athlete’s Foot onder sneaker fans vergroten, betrokkenheid creëren en gegevens verzamelen.

De oplossing

Om in aanloop naar Valentijn de bekendheid te vergroten hebben we voor The Athlete’s Foot en PUMA een fotocompetitie gelanceerd die gericht is op het maken van een romantische foto van sneakers. De doelgroep die we aan hebben gesproken is fan van sneakers. De doelgroep kon nieuwe PUMA sneakers en een reis naar de stad van de liefde Parijs winnen. We hebben voor deze campagne de social media kanalen Facebook en Instagram en e-mailmarketing gebruikt om het bij de juiste doelgroep onder de aandacht te brengen.
Dierenbescherming – Ambulance Animatie2019-08-16T10:11:38+00:00

Samen een campagne starten?

KOM MET ONS IN CONTACT