Project Description

Klant: Dierenbescherming

Datum: 2018

Type: Lead- en fondsenwerving

Dierenbescherming Valentijnsactie

Lead- en fondsenwerving rondom Valentijnsdag
In de asielen van de Dierenbescherming zitten dieren die af en toe wel wat extra aandacht verdienen. De periode voorafgaand aan Valentijnsdag werd gebruikt om de dieren in de asielen onder de aandacht te brengen. Centraal stonden lead- en fondsenwerving.

Wil jij dit ook?

Kom met ons in contact

Het verhaal
De Dierenbescherming zet zich dagelijks in voor dieren in nood. Om dieren te blijven redden heeft de Dierenbescherming hulp nodig.

De oplossing
De campagneperiode startte begin februari en werd opgesplitst in twee verschillende advertentiecampagnes: leadwerving en fondsenwerving. Om nieuwe mensen te leren kennen werd gefocust op mensen met huisdieren. Zij konden op een speciale landingspagina een ‘Valentijnspakket’ voor hun huisdier winnen door een zin af te maken. De andere campagne was gericht op een donatie om een dier in een asiel een leuke Valentijn te bezorgen. In een carrousel ad werd gefocust op konijnen, katten en honden. Aan de dieren werden bedragen gekoppeld die het mogelijk maken om dat dier een Valentijnscadeau te geven.

Klant: Dierenbescherming

Datum: 2018

Type: Lead- en fondsenwerving

Dierenbescherming Valentijnsactie

Lead- en fondsenwerving rondom Valentijnsdag
In de asielen van de Dierenbescherming zitten dieren die af en toe wel wat extra aandacht verdienen. De periode voorafgaand aan Valentijnsdag werd gebruikt om de dieren in de asielen onder de aandacht te brengen. Centraal stonden lead- en fondsenwerving.

Het verhaal
De Dierenbescherming zet zich dagelijks in voor dieren in nood. Om dieren te blijven redden heeft de Dierenbescherming hulp nodig.

De oplossing
De campagneperiode startte begin februari en werd opgesplitst in twee verschillende advertentiecampagnes: leadwerving en fondsenwerving. Om nieuwe mensen te leren kennen werd gefocust op mensen met huisdieren. Zij konden op een speciale landingspagina een ‘Valentijnspakket’ voor hun huisdier winnen door een zin af te maken. De andere campagne was gericht op een donatie om een dier in een asiel een leuke Valentijn te bezorgen. In een carrousel ad werd gefocust op konijnen, katten en honden. Aan de dieren werden bedragen gekoppeld die het mogelijk maken om dat dier een Valentijnscadeau te geven.

Online campagne2020-10-08T09:40:58+00:00
Kom met ons in contact