Dierenbescherming – Valentijn 2018-05-23T06:57:39+00:00

Project Description

Dierenbescherming Valentijnsactie

Lead- en fondsenwerving rondom Valentijnsdag

In de asielen van de Dierenbescherming zitten dieren die af en toe wel wat extra aandacht verdienen. De periode voorafgaand aan Valentijnsdag werd gebruikt om de dieren in de asielen onder de aandacht te brengen. Centraal stond lead- en fondsenwerving.

 Het verhaal

De Dierenbescherming zet zich dag in, dag uit, in voor dieren in nood. Om dieren te blijven redden heeft de Dierenbescherming hulp nodig en daar voeren ze in die periode actie voor.

Het doel

Deze actie van de dierenbescherming is gericht op lead- en fondsenwerving.

De oplossing

De campagneperiode begon beging februari en werd opgesplitst in twee verschillende advertentiecampagnes: leadwerving en fondsenwerving. Om nieuwe mensen te leren kennen werd gefocust op mensen met huisdieren. Zij konden door middel van het afmaken van een zin op een aparte landingspagina een ‘Valentijnspakket’ voor hun huisdier winnen. De andere campagne was gericht op het doen van een donatie om een dier in een asiel een leuke Valentijn te bezorgen. In een carrousel ad werd gefocust op konijnen, katten en honden. Aan de dieren werden bedragen gekoppeld die het mogelijk maken om dat dier een Valentijnscadeau te geven.

Campagne beelden

Heb jij ondersteuning nodig bij het creëren
van content en campagnes op Facebook en Instagram?

Neem contact met ons op