Project Description

Feyenoord. In de Champions League

Leads generen door middel van het verloten van VIP tickets

Feyenoord is terug in de Champions League en geeft daarom vip-tickets weg aan het trouwe legioen voor de uitwedstrijden van de Rotterdamse club. Feyenoord speelt in de groepsfase drie uitwedstrijden. Deze wedstrijden worden afgewerkt in: Manchester, Napoli en Charkov. Met de hulp van een landingspagina gekoppeld aan Facebook, worden deze vip-tickets vergeven, om meer betrokkenheid te creëren en om leads te werven.

Klant

Feyenoord

Datum

2017

Type

Landingspagina

Het verhaal

Voor het eerste sinds het seizoen 2002/2003 zit Feyenoord weer in de poulefase van de Champions League. De Rotterdammers plaatste zich automatisch na het veiligstellen van de landstitel en weet dus zeker dat het drie Europese uitwedstrijden zal gaan spelen. Een uitgelezen kans om de Feyenoordfans te enthousiasmeren via Facebook.

Het doel

Het doel van de campagne is om zoveel mogelijk gegevens te verzamelen en meer betrokkenheid te creëren tijdens het Champions League avontuur van Feyenoord.

De oplossing

Om de trouwe fans van Feyenoord nog meer te betrekken bij de club, en om nieuwe fans te bereiken, is er een landingspagina gemaakt waar een vip-arrangement voor twee personen te winnen is. Voor elke uitwedstrijd is er een nieuwe kans om dit vip-arrangement te winnen.

Feyenoord. In de Champions League

Leads generen door middel van het verloten van VIP tickets

Feyenoord is terug in de Champions League en geeft daarom vip-tickets weg aan het trouwe legioen voor de uitwedstrijden van de Rotterdamse club. Feyenoord speelt in de groepsfase drie uitwedstrijden. Deze wedstrijden worden afgewerkt in: Manchester, Napoli en Charkov. Met de hulp van een landingspagina gekoppeld aan Facebook, worden deze vip-tickets vergeven, om meer betrokkenheid te creëren en om leads te werven.

Klant

Feyenoord

Datum

2017

Type

Landingspagina

Het verhaal

Voor het eerste sinds het seizoen 2002/2003 zit Feyenoord weer in de poulefase van de Champions League. De Rotterdammers plaatste zich automatisch na het veiligstellen van de landstitel en weet dus zeker dat het drie Europese uitwedstrijden zal gaan spelen. Een uitgelezen kans om de Feyenoordfans te enthousiasmeren via Facebook.

Het doel

Het doel van de campagne is om zoveel mogelijk gegevens te verzamelen en meer betrokkenheid te creëren tijdens het Champions League avontuur van Feyenoord.

De oplossing

Om de trouwe fans van Feyenoord nog meer te betrekken bij de club, en om nieuwe fans te bereiken, is er een landingspagina gemaakt waar een vip-arrangement voor twee personen te winnen is. Voor elke uitwedstrijd is er een nieuwe kans om dit vip-arrangement te winnen.
Dierenbescherming – Ambulance Animatie2019-08-16T10:11:38+00:00

Samen een campagne starten?

KOM MET ONS IN CONTACT