Project Description

Klant: Feyenoord

Datum: 2017

Type: Landingspagina

Feyenoord In de Champions League

Leads generen door het verloten van VIP-tickets
Feyenoord is terug in de Champions League en geeft daarom VIP-tickets voor de uitwedstrijden weg aan het trouwe legioen. Feyenoord speelt in de groepsfase drie uitwedstrijden in Manchester, Napoli en Charkov. De VIP-tickets worden vergeven via een landingspagina gekoppeld aan Facebook, om meer betrokkenheid te creëren en om leads te werven.

Wil jij dit ook?

Kom met ons in contact

Het verhaal
Voor het eerst sinds het seizoen 2002/2003 zit Feyenoord weer in de poulefase van de Champions League. De Rotterdammers plaatsten zich automatisch na het veiligstellen van de landstitel en weten dus zeker dat ze drie Europese uitwedstrijden zullen spelen. Een uitgelezen kans om de Feyenoord-fans te enthousiasmeren via Facebook.

Het doel
Het doel van de campagne is om zoveel mogelijk gegevens te verzamelen en meer betrokkenheid te creëren tijdens het Champions League-avontuur van Feyenoord.

De oplossing
Om de trouwe fans van Feyenoord nog meer te betrekken bij de club, en om nieuwe fans te bereiken, is er een landingspagina gemaakt waar een VIP-arrangement voor twee personen te winnen is. Bij elke uitwedstrijd is er een nieuwe kans om dit VIP-arrangement te winnen.

Klant: Feyenoord

Datum: 2017

Type: Landingspagina

Feyenoord In de Champions League

Leads generen door het verloten van VIP-tickets
Feyenoord is terug in de Champions League en geeft daarom VIP-tickets voor de uitwedstrijden weg aan het trouwe legioen. Feyenoord speelt in de groepsfase drie uitwedstrijden in Manchester, Napoli en Charkov. De VIP-tickets worden vergeven via een landingspagina gekoppeld aan Facebook, om meer betrokkenheid te creëren en om leads te werven.

Het verhaal
Voor het eerst sinds het seizoen 2002/2003 zit Feyenoord weer in de poulefase van de Champions League. De Rotterdammers plaatsten zich automatisch na het veiligstellen van de landstitel en weten dus zeker dat ze drie Europese uitwedstrijden zullen spelen. Een uitgelezen kans om de Feyenoord-fans te enthousiasmeren via Facebook.

Het doel
Het doel van de campagne is om zoveel mogelijk gegevens te verzamelen en meer betrokkenheid te creëren tijdens het Champions League-avontuur van Feyenoord.

De oplossing
Om de trouwe fans van Feyenoord nog meer te betrekken bij de club, en om nieuwe fans te bereiken, is er een landingspagina gemaakt waar een VIP-arrangement voor twee personen te winnen is. Bij elke uitwedstrijd is er een nieuwe kans om dit VIP-arrangement te winnen.

Online campagne2020-06-12T08:20:32+00:00
Kom met ons in contact