Project Description
Klant: Jozo
Type: Brand Awareness
Jozo Paasactie
Het vergroten van de bekendheid van JOZO.
JOZO greep Pasen aan om, middels een win-actie, de producten in zes landen onder de aandacht te brengen.
Het verhaal
Het zoutassortiment van JOZO is een onmisbare metgezel in de keuken, waarmee je je gerechten de finishing touch geeft. Het natuurlijke, helder witte zout wordt gewonnen in ondergrondse koepels in Nederland en Denemarken.
Het doel
JOZO wil meer engagement creëren en hun producten onder de aandacht brengen bij liefhebbers van vers eten in Nederland, België, Denemarken, Noorwegen, Finland en Zweden.
De oplossing
In het Paasweekend lanceerden wij voor JOZO een speciale landingspagina waarop mensen op zoek moesten naar drie verschillende zoutvaatjes. Via diverse advertenties kwam de doelgroep op deze landingspagina terecht. Door in te zoomen op een grote foto van een keukentafel gedekt voor het Paasontbijt, konden de zoutvaatjes worden gevonden. Deelnemers maakten kans op een boodschappenvoucher van €100,-, te besteden in de supermarkt. Zij moesten persoonlijke gegevens invullen en een aantal vragen beantwoorden over JOZO. Zo werden de verschillende producten gepromoot en bouwde JOZO ook een betrokken doelgroep op.
Klant: Jozo
Type: Brand Awareness
Jozo Paasactie
Het vergroten van de bekendheid van JOZO.
JOZO greep Pasen aan om, middels een win-actie, de producten in zes landen onder de aandacht te brengen.
Samen een campagne starten?
Het verhaal
Het zoutassortiment van JOZO is een onmisbare metgezel in de keuken, waarmee je je gerechten de finishing touch geeft. Het natuurlijke, helder witte zout wordt gewonnen in ondergrondse koepels in Nederland en Denemarken.
Het doel
JOZO wil meer engagement creëren en hun producten onder de aandacht brengen bij liefhebbers van vers eten in Nederland, België, Denemarken, Noorwegen, Finland en Zweden.
De oplossing
In het Paasweekend lanceerden wij voor JOZO een speciale landingspagina waarop mensen op zoek moesten naar drie verschillende zoutvaatjes. Via diverse advertenties kwam de doelgroep op deze landingspagina terecht. Door in te zoomen op een grote foto van een keukentafel gedekt voor het Paasontbijt, konden de zoutvaatjes worden gevonden. Deelnemers maakten kans op een boodschappenvoucher van €100,-, te besteden in de supermarkt. Zij moesten persoonlijke gegevens invullen en een aantal vragen beantwoorden over JOZO. Zo werden de verschillende producten gepromoot en bouwde JOZO ook een betrokken doelgroep op.