Jozo – Pasen 2018-05-23T06:58:05+00:00

Project Description

JOZO – Paas actie

Het vergroten van de bekendheid van JOZO

JOZO gebruikte Pasen om de producten in 6 landen onder de aandacht te brengen met een win-actie

Het verhaal

Het zoutassortiment van JOZO is een onmisbare metgezel in de keuken, waarmee je je gerechten de finishing touch geeft. Hun natuurlijke, helder witte zout wordt gewonnen in ondergrondse koepels in Nederland en Denemarken.

Het doel

JOZO wil meer engagement creëren en hun producten meer onder de aandacht brengen bij liefhebbers van vers eten in Nederland, België, Denemarken, Noorwegen, Finland en Zweden.

 De oplossing

In het Paasweekend lanceerden wij voor JOZO een speciale landingspagina waar mensen op zoek moesten naar drie verschillende zoutvaatjes. Door middel van inzoomen op een grote foto konden de zoutvaatjes op de keukentafel, tijdens het Paasontbijt, worden gevonden. Via diverse advertenties kwam de doelgroep op de landingspagina terecht. Deelnemers maakten daarmee kans  op een boodschappen voucher van €100,- om te besteden in de supermarkt. Naast persoonlijke gegevens werden ook een aantal vragen gesteld over JOZO. Zo werden de verschillende producten gepromoot en bouwde JOZO ook een betrokken doelgroep op.

Campagne beelden

Heb jij ondersteuning nodig bij het creëren
van content en campagnes op Facebook en Instagram?

Neem contact met ons op