Project Description

#Micazumoment
Het vergroten van de bekendheid van Micazu
Voor Micazu hebben wij een fotocompetitie gecreëerd en door de inzet van carrousel- en videoadvertenties is de naamsbekendheid onder een grote doelgroep in de zomermaanden vergroot.
Het verhaal
Micazu is de grootste website van Nederland die verhuurders en huurders van particuliere vakantiehuizen bij elkaar brengt. Bij Micazu huur je jouw vakantiehuis direct van de Nederlandse eigenaar. Zonder boekingskosten.
Het doel
Micazu wil meer naamsbekendheid creëren onder Nederlanders en stimuleren de website van Micazu te bezoeken en een vakantiehuis te boeken.
De oplossing
Tijdens de zomervakantie lanceerden wij voor Micazu een Facebook landingspagina waar mensen een vakantie selfie konden uploaden. Wij hebben de doelgroep voor deze campagne bepaald en door middel van carroussel- en videoadvertenties hebben wij de campagne bij de doelgroep onder de aandacht gebracht. Met het plaatsen van de Facebook Pixel op de landingspagina werd een aangepaste doelgroep gemaakt van vakantiegangers. Door middel van de koppeling van een vakantiefoto en de naam Micazu werd de bekendheid van het merk Micazu in combinatie met vakantie vergroot onder een grote doelgroep. Wij hebben deze doelgroep voor Micazu vastgelegd en hebben wij een vergelijkbare doelgroep aangemaakt. Deze mensen zijn zeer geïnteresseerd in vakanties.
Campagne beelden
