Project Description

Klant: The Athlete’s Foot

Datum: Mei 2018

Type: Crossmediale campagne

The Athlete’s Foot National Sneakerday

National Sneakerday promoten en de doelgroep activeren
Samen met The Athlete’s Foot hebben wij National Sneakerday geïntroduceerd. We hebben de huisstijl ontwikkeld, een campagne bedacht en de doelgroep geactiveerd in aanloop naar Sneakerday.

Wil jij dit ook?

Kom met ons in contact

Het verhaal
The Athlete’s Foot heeft een uitgebreid assortiment sneakers in de nieuwste trendy kleuren. Naast het ruime sneakeraanbod vind je bij The Athlete’s Foot ook een collectie kleding en accessoires. In meer dan 50 winkels verkoopt The Athlete’s Foot sneakers en accessoires van sportauthentieke merken als Nike, Adidas en PUMA.

Het doel
The Athlete’s Foot wilde meer aandacht voor zijn sneakers en de sneakerdoelgroep in kaart brengen.

Klant: The Athlete’s Foot

Datum: Mei 2018

Type: Crossmediale campagne

The Athlete’s Foot National Sneakerday 2018

National Sneakerday promoten en de doelgroep activeren
Samen met The Athlete’s Foot hebben wij National Sneakerday geïntroduceerd. We hebben de huisstijl ontwikkeld, een campagne bedacht en de doelgroep geactiveerd in aanloop naar Sneakerday.

Het verhaal
The Athlete’s Foot heeft een uitgebreid assortiment sneakers in de nieuwste trendy kleuren. Naast het ruime sneakeraanbod vind je bij The Athlete’s Foot ook een collectie kleding en accessoires. In meer dan 50 winkels verkoopt The Athlete’s Foot sneakers en accessoires van sportauthentieke merken als Nike, Adidas en PUMA.

Het doel
The Athlete’s Foot wilde meer aandacht voor zijn sneakers en de sneakerdoelgroep in kaart brengen.

De oplossing
Om The National Sneakerday onder de aandacht te brengen hebben we vijf verschillende sneakerdragers onderscheiden: sporty, trendy, casual, artistic en party. De huisstijl voor Sneakerday hebben we doorvertaald naar de sneakertypes om herkenbaarheid te creëren in alle verschillende uitingen. Denk aan flyers, social posts, banners, posters en de landingspagina www.nationalsneakerday.nl.

Om de doelgroep te activeren hebben we de Sneakertest bedacht en ontwikkeld. Deelnemers konden door het beantwoorden van vijf vragen ontdekken welk sneakertype ze zijn.  De prijs was: een jaar lang gratis sneakers! Op donderdag 31 mei 2018 hebben we de mini-campagne ‘Show Your Sneakers’ gelanceerd. Iedereen kon die dag onder #sneakerday zijn of haar sneakers delen. We wilden iedereen in Nederland die dag op sneakers naar het werk en school hebben.

UNICEF Voedingscampagne2020-05-25T11:34:58+00:00
RB Arbeidsmarktcommunicatie2020-05-25T11:36:24+00:00
Kom met ons in contact