Project Description

The Athlete’s Foot. National Sneakerday 2018

National Sneakerday promoten en de doelgroep activeren.

Samen met The Athlethe’s Foot hebben wij National Sneakerday geïntroduceerd. We hebben de huisstijl ontwikkeld, een campagne bedacht en de doelgroep geactiveerd in aanloop naar Sneakerday.

Klant

The Athlete’s Foot

Datum

Mei 2018

Type

Crossmediale campagne

Het verhaal

The Athlete’s Foot heeft een uitgebreid assortiment sneakers in de nieuwste trendy kleuren. Naast het ruime sneaker aanbod vind je bij The Athlete’s Foot ook een collectie kleding & accessoires. In meer dan 50 winkels verkoopt The Athlete’s Foot sneakers en accessoires van sportauthentieke merken als Nike, adidas en PUMA.

Het doel

The Athlethe’s Foot wilde meer aandacht voor hun sneakers en de sneaker doelgroep in kaart brengen.

The Athlete’s Foot. National Sneakerday 2018

National Sneakerday promoten en de doelgroep activeren.

Samen met The Athlethe’s Foot hebben wij National Sneakerday geïntroduceerd. We hebben de huisstijl ontwikkeld, een campagne bedacht en de doelgroep geactiveerd in aanloop naar Sneakerday.

Klant

The Athlete’s Foot

Datum

Mei 2018

Type

Crossmediale campagne

Het verhaal

The Athlete’s Foot heeft een uitgebreid assortiment sneakers in de nieuwste trendy kleuren. Naast het ruime sneaker aanbod vind je bij The Athlete’s Foot ook een collectie kleding & accessoires. In meer dan 50 winkels verkoopt The Athlete’s Foot sneakers en accessoires van sportauthentieke merken als Nike, adidas en PUMA.

Het doel

The Athlethe’s Foot wilde meer aandacht voor hun sneakers en de sneaker doelgroep in kaart brengen.

De oplossing

Om The National Sneakerday onder de aandacht te brengen hebben vijf verschillende sneaker dragers gecategoriseerd: sporty, trendy, casual, artistic en party. De bedachte huisstijl voor Sneakerday hebben we doorvertaald naar de sneakertypes om herkenbaarheid te creëren in alle verschillende uitingen. Denk aan flyers, social posts, banners, posters en de landingspagina www.nationalsneakerday.nl.
Om de doelgroep te activeren hebben we de Sneakertest bedacht en ontwikkeld.  De doelgroep kon er door het beantwoorden van vijf vragen achter komen welk sneakertype ze zijn.  De prijs was: een jaar lang gratis sneakers! Op donderdag 31 mei 2018 hebben we de mini-campagne ‘Show Your Sneakers’ gelanceerd. Iedereen kon die dag onder #sneakerday zijn of haar sneakers delen. We wilden iedereen in Nederland die dag op sneakers naar het werk en school hebben.
UNICEF Voedingscampagne2019-12-03T12:29:53+00:00
RB Arbeidsmarktcommunicatie2019-11-26T08:14:13+00:00
Dierenbescherming – Hitteactie2019-11-18T08:34:07+00:00

Samen een campagne starten?

KOM MET ONS IN CONTACT