Project Description

Klant: PSV

Datum: 2015

Type: Social media campagne

PSV #wordreporter

Zo bedankt PSV haar supporters!
Zowel op de tribunes als op social media heeft PSV een loyale groep volgers. Om hen hiervoor te bedanken heeft PSV de campagne #wordreporter gelanceerd. Lees hieronder het verhaal.

Wil jij dit ook?

Kom met ons in contact

Het verhaal
PSV bereikte in 2015 twee online mijlpalen: het Twitterkanaal @PSV verkreeg ruim 250.000 volgers en op Facebook verzamelde de PSV-pagina  een half miljoen likes. Om iedereen te bedanken schreef PSV een social-wedstrijd uit waarbij supporters zich konden aanmelden om drie dagen lang verslag te doen van de reis naar Manchester.

Het doel
Betrokkenheid met de doelgroep door middel van een bedank-actie voor de volgers en fans op Twitter en Facebook.

De oplossing
We lanceerden via social media een campagne waarbij PSV supporters zich konden inschrijven om reporter van PSV te worden. Deelnemers moesten hun persoonlijke gegevens invullen, en uitleggen waarom hij/zij PSV-reporter wil worden en wie er nog meer mee mag. Het aantal inschrijvingen was overweldigend, maar net als bij voetbal kan niet iedereen winnen. Uit alle inschrijvingen zijn vier winnaars gekozen die verslag mochten doen van de belevenissen tijdens de reis naar Manchester en de wedstrijd met alle PSV-supporters deelden via #PSVreporter.

Klant: PSV

Datum: 2015

Type: Social media campagne

PSV #wordreporter

Zo bedankt PSV haar supporters!
Zowel op de tribunes als op social media heeft PSV een loyale groep volgers. Om hen hiervoor te bedanken heeft PSV de campagne #wordreporter gelanceerd. Lees hieronder het verhaal.

Het verhaal
PSV bereikte in 2015 twee online mijlpalen: het Twitterkanaal @PSV verkreeg ruim 250.000 volgers en op Facebook verzamelde de PSV-pagina  een half miljoen likes. Om iedereen te bedanken schreef PSV een social-wedstrijd uit waarbij supporters zich konden aanmelden om drie dagen lang verslag te doen van de reis naar Manchester.

Het doel
Betrokkenheid met de doelgroep door middel van een bedank-actie voor de volgers en fans op Twitter en Facebook.

De oplossing
We lanceerden via social media een campagne waarbij PSV supporters zich konden inschrijven om reporter van PSV te worden. Deelnemers moesten hun persoonlijke gegevens invullen, en uitleggen waarom hij/zij PSV-reporter wil worden en wie er nog meer mee mag. Het aantal inschrijvingen was overweldigend, maar net als bij voetbal kan niet iedereen winnen. Uit alle inschrijvingen zijn vier winnaars gekozen die verslag mochten doen van de belevenissen tijdens de reis naar Manchester en de wedstrijd met alle PSV-supporters deelden via #PSVreporter.

UNICEF Voedingscampagne2020-01-27T08:10:52+00:00
RB Arbeidsmarktcommunicatie2020-02-13T15:06:37+00:00
Kom met ons in contact