PSV #wordreporter 2018-06-06T15:11:42+00:00

Project Description

#wordreporter

Zo bedankt PSV haar supporters!

Zowel op de tribunes als op social media heeft PSV een loyale groep aan volgers. Om ze hiervoor te bedanken heeft PSV de campagne #wordreporter gelanceerd. Lees hieronder het verhaal.

Het verhaal

PSV bereikte in 2015 twee mijlpalen online. Het Twitterkanaal @PSV heeft ruim 250.000 volgers en PSV-Facebook telt een half miljoen likes. Om iedereen te bedanken schreef PSV een social-wedstrijd uit waarbij supporters zich op konden geven om drie dagen lang verslag te doen van de reis naar Manchester.

Het doel

PSV wilde betrokkenheid met hun doelgroep door middel van een bedank actie voor het aantal volgers op Twitter en Facebook.

De oplossing

We gaan via social media een campagne lanceren waar PSV supporters zich kunnen inschrijven om de reporter van PSV. Naast de persoonlijke gegevens van de supporter werd er gevraagd om een enthousiaste onderbouwing waar mee hij/zij dit moet worden en wie ze graag mee zouden willen nemen. Het aantal inschrijvingen was overweldigend, maar wat ook bij voetbal een feit is: niet iedereen kan winnen. Van alle inschrijvingen zijn er 4 winnaars gekozen die de belevenissen van de reis naar Manchester en de wedstrijd met alle PSV-supporters deelden via de #PSVreporter.

Campagne beelden