Loading...
De RB 2018-11-07T07:17:44+00:00

Project Description

Campagne: Beste ondernemer,

Dinsdag 23 oktober is de campagne Beste ondernemer, gelanceerd. Deze campagne voor het Register Belastingadviseurs is gebaseerd op de nieuwe positionering die samen met Online Business Media is ontwikkeld. De campagne is uitgerold via Facebook. LinkedIn, Instagram, Google advertising en radio. De regie van de productie van de uitingen was in handen van Online Business Media.

 Het verhaal

In de campagne “Beste ondernemer,” staan drie ondernemers centraal. Michael School (chef-kok en mede-eigenaar van restaurant Héroine), Kamil Souren (eigenaar aannemersbedrijf Souren) en Jasper Schwartz (CEO Gamebasics) vertellen over fiscale uitdagingen waar ze als mkb-ondernemer tegenaan lopen. In de uitingen spreken zij direct tot de ondernemer. Ze vragen zich hard op af hoe zij zaken als startersaftrek en het leasen van een auto moeten regelen. De kwaliteiten van de ondernemers liggen niet op fiscaal gebied. Daar hebben zij een Register Belastingadviseur voor. Want: De RB, daar begint elk fiscaal antwoord mee.

Campagne beelden

Facebook video
Rbvoorondernemers.nl
De RB. Instagram story