Project Description

Klant: The Athlete’s Foot

Datum: December 2018

Type: Adventskalender

The Athlete’s Foot Adventskalender

Bekendheid en betrokkenheid creëren onder sneakerfans
Met de online adventskalender hebben we in de maand december de bekendheid van The Athlete’s Foot onder sneakerfans vergroot en betrokkenheid gecreëerd onder de doelgroep.

Wil jij dit ook?

Kom met ons in contact

Het verhaal
The Athlete’s Foot heeft een uitgebreid assortiment sneakers in de nieuwste trendy kleuren. Naast het ruime sneakeraanbod vind je bij The Athlete’s Foot ook een collectie kleding en accessoires. In meer dan 50 winkels verkoopt The Athlete’s Foot sneakers en accessoires van sportauthentieke merken als Nike, Adidas en Puma.

Het doel
Bekendheid van The Athlete’s Foot onder sneakerfans, betrokkenheid creëren en gegevens verzamelen van de doelgroep.

De oplossing
Om tijdens de feestmaand december de bekendheid te vergroten, hebben we voor The Athlete’s Foot een online adventskalender gemaakt. De doelgroep kon elke dag nieuwe prijzen winnen, allemaal producten van The Athlete’s Foot. Omdat meer dan 80% websites en social media kanalen bezoekt met een mobiele device, hebben we ervoor gekozen een mobiele landingspagina te maken. Door middel van verschillende animaties hebben we de landingspagina dynamisch gemaakt. Elke dag opende de deelnemer een pakje en maakte zo kans op de prijs. Naast de adventskalender hebben we (online) advertenties en een promotievideo ontwikkeld voor social media en het interne tv-circuit van alle winkels.

Klant: The Athlete’s Foot

Datum: December 2018

Type: Adventskalender

The Athlete’s Foot Adventskalender

Bekendheid en betrokkenheid creëren onder sneakerfans
Met de online adventskalender hebben we in de maand december de bekendheid van The Athlete’s Foot onder sneakerfans vergroot en betrokkenheid gecreëerd onder de doelgroep.

Het verhaal
The Athlete’s Foot heeft een uitgebreid assortiment sneakers in de nieuwste trendy kleuren. Naast het ruime sneakeraanbod vind je bij The Athlete’s Foot ook een collectie kleding en accessoires. In meer dan 50 winkels verkoopt The Athlete’s Foot sneakers en accessoires van sportauthentieke merken als Nike, Adidas en Puma.

Het doel
Bekendheid van The Athlete’s Foot onder sneakerfans, betrokkenheid creëren en gegevens verzamelen van de doelgroep.

De oplossing
Om tijdens de feestmaand december de bekendheid te vergroten, hebben we voor The Athlete’s Foot een online adventskalender gemaakt. De doelgroep kon elke dag nieuwe prijzen winnen, allemaal producten van The Athlete’s Foot. Omdat meer dan 80% websites en social media kanalen bezoekt met een mobiele device, hebben we ervoor gekozen een mobiele landingspagina te maken. Door middel van verschillende animaties hebben we de landingspagina dynamisch gemaakt. Elke dag opende de deelnemer een pakje en maakte zo kans op de prijs. Naast de adventskalender hebben we (online) advertenties en een promotievideo ontwikkeld voor social media en het interne tv-circuit van alle winkels.

Het succes
De adventskalender van The Athlete’s Foot was een groot succes. We hebben samen met The Athlete’s Foot de doelstellingen van de campagne gehaald. De advertenties en adventskalender hebben in de maand december voor een groot bereik gezorgd. Een stijging ten opzichte van de andere maanden van het jaar. We hebben 20% meer inschrijvingen binnengehaald dan we ons ten doel hadden gesteld. De verzamelde gegevens worden gebruikt voor een vervolgcampagne.

UNICEF Voedingscampagne2020-05-25T11:34:58+00:00
RB Arbeidsmarktcommunicatie2020-05-25T11:36:24+00:00
Kom met ons in contact