Project Description

Klant: Ubisoft

Type: Character Quiz

Ubisoft, For Honor Character Quiz

Het verhaal
For Honor is een vechtspel ontwikkeld door Ubisoft  voor Windows, PlayStation 4 en Xbox One. De speler speelt alleen of samen met andere spelers, bijvoorbeeld 4 tegen 4. De bedoeling van het spel is om als viking, ridder of samoerai uit te groeien tot de grootste krijger van het slagveld. Wij hebben Ubisoft geholpen om met een online campagne het spel te promoten.

Wil jij dit ook?

Kom met ons in contact

Het doel
De bekendheid van For Honor vergroten onder gamers en deze doelgroep  betrekken bij het spel en Ubisoft.

De oplossing
Om de bekendheid van het spel na de release te vergroten hebben wij een speciale landingspagina gebouwd waar gamers een For Honor Quiz konden spelen, en konden zien welk karakter uit het spel zij zouden zijn. Middels een advertentie kwamen gamers uit op deze landingspagina. Hier werden vragen gesteld over de voorkeuren van de gamers bij het spelen van For Honor. Op basis van de antwoorden werd een karakter van het spel aan de gamer gekoppeld. Hierna kon hij of zij het karakter delen op Facebook en andere gamers uitnodigen de quiz te spelen. Achter deze vorm van een quiz zit een speciaal algoritme dat bepaalde antwoorden aan uitkomsten koppelt. Zo kom je bijvoorbeeld na 3x antwoord A te hebben gegeven, op een specifieke uitkomst.

Klant: Ubisoft

Type: Character Quiz

Ubisoft, For Honor Character Quiz

Het verhaal
For Honor is een vechtspel ontwikkeld door Ubisoft  voor Windows, PlayStation 4 en Xbox One. De speler speelt alleen of samen met andere spelers, bijvoorbeeld 4 tegen 4. De bedoeling van het spel is om als viking, ridder of samoerai uit te groeien tot de grootste krijger van het slagveld. Wij hebben Ubisoft geholpen om met een online campagne het spel te promoten.

Het doel
De bekendheid van For Honor vergroten onder gamers en deze doelgroep  betrekken bij het spel en Ubisoft.

De oplossing
Om de bekendheid van het spel na de release te vergroten hebben wij een speciale landingspagina gebouwd waar gamers een For Honor Quiz konden spelen, en konden zien welk karakter uit het spel zij zouden zijn. Middels een advertentie kwamen gamers uit op deze landingspagina. Hier werden vragen gesteld over de voorkeuren van de gamers bij het spelen van For Honor. Op basis van de antwoorden werd een karakter van het spel aan de gamer gekoppeld. Hierna kon hij of zij het karakter delen op Facebook en andere gamers uitnodigen de quiz te spelen. Achter deze vorm van een quiz zit een speciaal algoritme dat bepaalde antwoorden aan uitkomsten koppelt. Zo kom je bijvoorbeeld na 3x antwoord A te hebben gegeven, op een specifieke uitkomst.

UNICEF Voedingscampagne2020-05-25T11:34:58+00:00
RB Arbeidsmarktcommunicatie2020-05-25T11:36:24+00:00
Kom met ons in contact