Project Description

Van Gilse. Games

Interactie met de doelgroep

Voor van Gilse hebben wij verschillende posts gemaakt die de interactie met de doelgroep vergroten. 

Het verhaal

Van Gilse is onderdeel van Suiker Unie, van oudsher de toonaangevende suikerproducent van Nederland. 
Van Gilse bestaat ruim 100 jaar en er is inmiddels een assortiment van ruim 30 verschillende specialiteiten.

Het doel

Van Gilse wil meer interactie met hun doelgroep.

Klant

Van Gilse

Datum

2018

Type

Engagement 

De oplossing

Elke maand maken wij game-posts gekoppeld aan het thema van die periode. In de herfst periode moesten mensen het logo  vinden tussen bladeren in het bos of tijdens de koude november maand moesten ze raden welke koffie kan het eerste vol is. We vragen om interactie op de Facebook pagina van Van Gilse. Dit omdat een doel van deze acties engagement op de pagina is. Likes, shares en reacties! Om de doelgroep extra te triggeren geven we een Van Gilse suikerpakket weg. We hebben a/b testen gedaan tussen organisch en betaald, om in kaart te brengen hoe Van Gilse organisch en betaald scoort met win-acties.

Van Gilse. Games

Interactie met de doelgroep

Voor van Gilse hebben wij verschillende posts gemaakt die de interactie met de doelgroep vergroten. 

Het verhaal

Van Gilse is onderdeel van Suiker Unie, van oudsher de toonaangevende suikerproducent van Nederland. 
Van Gilse bestaat ruim 100 jaar en er is inmiddels een assortiment van ruim 30 verschillende specialiteiten.

Het doel

Van Gilse wil meer interactie met hun doelgroep.

Klant

Van Gilse

Datum

2018

Type

Engagement 

De oplossing

Elke maand maken wij game-posts gekoppeld aan het thema van die periode. In de herfst periode moesten mensen het logo  vinden tussen bladeren in het bos of tijdens de koude november maand moesten ze raden welke koffie kan het eerste vol is. We vragen om interactie op de Facebook pagina van Van Gilse. Dit omdat een doel van deze acties engagement op de pagina is. Likes, shares en reacties! Om de doelgroep extra te triggeren geven we een Van Gilse suikerpakket weg. We hebben a/b testen gedaan tussen organisch en betaald, om in kaart te brengen hoe Van Gilse organisch en betaald scoort met win-acties.
Dierenbescherming – Ambulance Animatie2019-08-16T10:11:38+00:00

Samen een campagne starten?

KOM MET ONS IN CONTACT