Project Description

Klant: De Volkskrant

Type: Landingspagina

Volkskrant De nieuwe zorg

Veranderingen in de zorg zichtbaar maken
De Volkskrant liet zien dat de veranderingen in de zorg de mensen raken door één van de hoofdrolspelers in de zorg een podium te geven om zijn of haar verhaal te vertellen.

Wil jij dit ook?

Kom met ons in contact

Het verhaal
De Volkskrant is hét kwaliteitsnieuwsmerk van Nederland. Intelligent, gezaghebbend en toegankelijk. Ruim 1 miljoen mensen worden elke dag rijker van het nieuws dat de Volkskrant 24/7 brengt. Altijd en overal kwaliteitsnieuws, opinie, scherpe interviews en de mooiste fotografie.

Het doel
De Volkskrant wil meer betrokkenheid creëren rondom het thema de Nieuwe Zorg en via achtergrondverhalen co-creatie met hoofdrolspelers laten zien.

De oplossing
Via Facebook kon men zijn of haar held in de zorg doorgeven, zodat een van de journalisten een dagje mee kon lopen om deze held te portretteren in de Volkskrant. De Volkskrant wilde een specifieke doelgroep aanspreken, werkzaam is in de zorg. Om deze doelgroep te vinden, hebben wij voor de Volkskrant de advertenties gericht op basis van een specifieke segmentatie. Om alle inschrijvingen in goede orde te verwerken werden alle advertenties doorgestuurd naar de door ons gemaakte landingspagina op Facebook

Klant: De Volkskrant

Type: Landingspagina

Volkskrant De nieuwe zorg

Veranderingen in de zorg zichtbaar maken
De Volkskrant liet zien dat de veranderingen in de zorg de mensen raken door één van de hoofdrolspelers in de zorg een podium te geven om zijn of haar verhaal te vertellen.

Het verhaal
De Volkskrant is hét kwaliteitsnieuwsmerk van Nederland. Intelligent, gezaghebbend en toegankelijk. Ruim 1 miljoen mensen worden elke dag rijker van het nieuws dat de Volkskrant 24/7 brengt. Altijd en overal kwaliteitsnieuws, opinie, scherpe interviews en de mooiste fotografie.

Het doel
De Volkskrant wil meer betrokkenheid creëren rondom het thema de Nieuwe Zorg en via achtergrondverhalen co-creatie met hoofdrolspelers laten zien.

De oplossing
Via Facebook kon men zijn of haar held in de zorg doorgeven, zodat een van de journalisten een dagje mee kon lopen om deze held te portretteren in de Volkskrant. De Volkskrant wilde een specifieke doelgroep aanspreken, werkzaam is in de zorg. Om deze doelgroep te vinden, hebben wij voor de Volkskrant de advertenties gericht op basis van een specifieke segmentatie. Om alle inschrijvingen in goede orde te verwerken werden alle advertenties doorgestuurd naar de door ons gemaakte landingspagina op Facebook

Het succes
De Volkskrant wilde dit keer geen abonnees werven, maar was geïnteresseerd in brand awareness creëren, maatschappelijke betrokkenheid en co-creatie. Dat is volgens de Volkskrant ruimschoots gelukt.

UNICEF Voedingscampagne2020-01-27T08:10:52+00:00
RB Arbeidsmarktcommunicatie2020-02-13T15:06:37+00:00
Kom met ons in contact