Opdrachtgever
Opdrachtgever
MondzorgPlus
MondzorgPlus
Jaar
Jaar
2020 - 2025
2020 - 2025
Tijdsframe
Tijdsframe
5 jaar
5 jaar
Doel
Doel
Merkversterking, klantrelaties, zichtbaarheid & thought leadership, leadgeneratie
Merkversterking, klantrelaties, zichtbaarheid & thought leadership, leadgeneratie
Merkstrategie
Merkstrategie
Merkstrategie
Campagne(s)
Campagne(s)
Campagne(s)
Contentproductie
Contentproductie
Contentproductie
Advertising
Advertising
Advertising
Video- en fotoproductie
Video- en fotoproductie
Video- en fotoproductie
Interne Communicatie
Interne Communicatie
Interne Communicatie
De plus van een sterk merk – van strategie tot uitvoering
De plus van een sterk merk – van strategie tot uitvoering
De plus van een sterk merk – van strategie tot uitvoering
De plus van een sterk merk – van strategie tot uitvoering




MondzorgPlus levert gespecialiseerde mondzorg aan mensen die zelf niet naar een tandarts kunnen – in hun vertrouwde woon- of zorgomgeving. Ze werken landelijk in WLZ-instellingen, voor kwetsbare ouderen en mensen met een beperking.
Hun missie is helder: mondzorg toegankelijk maken voor iedereen die langdurige zorg nodig heeft. Maar om dat te bereiken, moet je meer doen dan goede zorg verlenen. Je moet ook zichtbaar zijn voor de juiste mensen: van bestuurders en zorgmanagers tot behandelaren, zorgteams en toekomstige medewerkers.
Toen MondzorgPlus jaren geleden bij OBM aanklopte, was de communicatie versnipperd. Er was geen overkoepelend verhaal, geen herkenbare stijl en geen structurele zichtbaarheid. De vraag was duidelijk: help ons de komende jaren bouwen aan een merk dat klopt – in beeld, taal en beleving – én zorg dat het merk elke dag, op elk kanaal, tot leven komt.
MondzorgPlus levert gespecialiseerde mondzorg aan mensen die zelf niet naar een tandarts kunnen – in hun vertrouwde woon- of zorgomgeving. Ze werken landelijk in WLZ-instellingen, voor kwetsbare ouderen en mensen met een beperking.
Hun missie is helder: mondzorg toegankelijk maken voor iedereen die langdurige zorg nodig heeft. Maar om dat te bereiken, moet je meer doen dan goede zorg verlenen. Je moet ook zichtbaar zijn voor de juiste mensen: van bestuurders en zorgmanagers tot behandelaren, zorgteams en toekomstige medewerkers.
Toen MondzorgPlus jaren geleden bij OBM aanklopte, was de communicatie versnipperd. Er was geen overkoepelend verhaal, geen herkenbare stijl en geen structurele zichtbaarheid. De vraag was duidelijk: help ons de komende jaren bouwen aan een merk dat klopt – in beeld, taal en beleving – én zorg dat het merk elke dag, op elk kanaal, tot leven komt.
MondzorgPlus levert gespecialiseerde mondzorg aan mensen die zelf niet naar een tandarts kunnen – in hun vertrouwde woon- of zorgomgeving. Ze werken landelijk in WLZ-instellingen, voor kwetsbare ouderen en mensen met een beperking.
Hun missie is helder: mondzorg toegankelijk maken voor iedereen die langdurige zorg nodig heeft. Maar om dat te bereiken, moet je meer doen dan goede zorg verlenen. Je moet ook zichtbaar zijn voor de juiste mensen: van bestuurders en zorgmanagers tot behandelaren, zorgteams en toekomstige medewerkers.
Toen MondzorgPlus jaren geleden bij OBM aanklopte, was de communicatie versnipperd. Er was geen overkoepelend verhaal, geen herkenbare stijl en geen structurele zichtbaarheid. De vraag was duidelijk: help ons de komende jaren bouwen aan een merk dat klopt – in beeld, taal en beleving – én zorg dat het merk elke dag, op elk kanaal, tot leven komt.
Van specialistische zorgverlener naar sterk merk in de mondzorg
MondzorgPlus levert gespecialiseerde mondzorg aan mensen die zelf niet naar een tandarts kunnen – in hun vertrouwde woon- of zorgomgeving. Ze werken landelijk in WLZ-instellingen, voor kwetsbare ouderen en mensen met een beperking.
Hun missie is helder: mondzorg toegankelijk maken voor iedereen die langdurige zorg nodig heeft. Maar om dat te bereiken, moet je meer doen dan goede zorg verlenen. Je moet ook zichtbaar zijn voor de juiste mensen: van bestuurders en zorgmanagers tot behandelaren, zorgteams en toekomstige medewerkers.
Toen MondzorgPlus jaren geleden bij OBM aanklopte, was de communicatie versnipperd. Er was geen overkoepelend verhaal, geen herkenbare stijl en geen structurele zichtbaarheid. De vraag was duidelijk: help ons de komende jaren bouwen aan een merk dat klopt – in beeld, taal en beleving – én zorg dat het merk elke dag, op elk kanaal, tot leven komt.
Van specialistische zorgverlener naar sterk merk in de mondzorg
De uitdaging
Eén merk, talloze verhalen
De complexiteit zat niet in het aantal middelen, maar in de diversiteit van doelgroepen. Een kwaliteitsfunctionaris wil onderbouwde informatie en duidelijke richtlijnen. Een behandelaar zoekt juist praktische instructies en herkenbare verhalen uit de praktijk. En een toekomstige medewerker wil voelen dat MondzorgPlus een plek is waar je werk ertoe doet.
Hoe ontwikkel je één merkidentiteit die al die doelgroepen bedient? En hoe zorg je dat het verhaal overal hetzelfde voelt, maar toch relevant blijft voor elke doelgroep?
De complexiteit zat niet in het aantal middelen, maar in de diversiteit van doelgroepen. Een kwaliteitsfunctionaris wil onderbouwde informatie en duidelijke richtlijnen. Een behandelaar zoekt juist praktische instructies en herkenbare verhalen uit de praktijk. En een toekomstige medewerker wil voelen dat MondzorgPlus een plek is waar je werk ertoe doet.
Hoe ontwikkel je één merkidentiteit die al die doelgroepen bedient? En hoe zorg je dat het verhaal overal hetzelfde voelt, maar toch relevant blijft voor elke doelgroep?
De complexiteit zat niet in het aantal middelen, maar in de diversiteit van doelgroepen. Een kwaliteitsfunctionaris wil onderbouwde informatie en duidelijke richtlijnen. Een behandelaar zoekt juist praktische instructies en herkenbare verhalen uit de praktijk. En een toekomstige medewerker wil voelen dat MondzorgPlus een plek is waar je werk ertoe doet.
Hoe ontwikkel je één merkidentiteit die al die doelgroepen bedient? En hoe zorg je dat het verhaal overal hetzelfde voelt, maar toch relevant blijft voor elke doelgroep?
De uitdaging
Eén merk, talloze verhalen
De complexiteit zat niet in het aantal middelen, maar in de diversiteit van doelgroepen. Een kwaliteitsfunctionaris wil onderbouwde informatie en duidelijke richtlijnen. Een behandelaar zoekt juist praktische instructies en herkenbare verhalen uit de praktijk. En een toekomstige medewerker wil voelen dat MondzorgPlus een plek is waar je werk ertoe doet.
Hoe ontwikkel je één merkidentiteit die al die doelgroepen bedient? En hoe zorg je dat het verhaal overal hetzelfde voelt, maar toch relevant blijft voor elke doelgroep?




De aanpak
Van fundament naar doorlopende zichtbaarheid
We begonnen niet bij een campagne, maar bij het merkfundament. Samen met het team van MondzorgPlus scherpte OBM visie, missie, kernwaarden en merkbelofte aan. We vertaalden dit naar een krachtige positionering: MondzorgPlus als betrouwbare en bevlogen kennispartner in de zorg.
Daaruit ontstond het overkoepelende campagnethema De plus van MondzorgPlus. Een herkenbare kapstok waar álle communicatie aan kon hangen. Niet als losse acties, maar als een doorlopende lijn: van social posts tot whitepapers, van video’s tot interne nieuwsbrieven.
In die nieuwe stijl herontworpen we alle kanalen en middelen, bouwden we schaalbare contentformats en gaven we de website een AI-friendly structuur. We maakten het visueel met échte mensen: behandelaren, zorgteams, cliënten. Geen modellen, AI-gegenereerde beelden of stockfoto’s, maar authentieke momenten in PG- en VB-instellingen door heel Nederland.
We begonnen niet bij een campagne, maar bij het merkfundament. Samen met het team van MondzorgPlus scherpte OBM visie, missie, kernwaarden en merkbelofte aan. We vertaalden dit naar een krachtige positionering: MondzorgPlus als betrouwbare en bevlogen kennispartner in de zorg.
Daaruit ontstond het overkoepelende campagnethema De plus van MondzorgPlus. Een herkenbare kapstok waar álle communicatie aan kon hangen. Niet als losse acties, maar als een doorlopende lijn: van social posts tot whitepapers, van video’s tot interne nieuwsbrieven.
In die nieuwe stijl herontworpen we alle kanalen en middelen, bouwden we schaalbare contentformats en gaven we de website een AI-friendly structuur. We maakten het visueel met échte mensen: behandelaren, zorgteams, cliënten. Geen modellen, AI-gegenereerde beelden of stockfoto’s, maar authentieke momenten in PG- en VB-instellingen door heel Nederland.
We begonnen niet bij een campagne, maar bij het merkfundament. Samen met het team van MondzorgPlus scherpte OBM visie, missie, kernwaarden en merkbelofte aan. We vertaalden dit naar een krachtige positionering: MondzorgPlus als betrouwbare en bevlogen kennispartner in de zorg.
Daaruit ontstond het overkoepelende campagnethema De plus van MondzorgPlus. Een herkenbare kapstok waar álle communicatie aan kon hangen. Niet als losse acties, maar als een doorlopende lijn: van social posts tot whitepapers, van video’s tot interne nieuwsbrieven.
In die nieuwe stijl herontworpen we alle kanalen en middelen, bouwden we schaalbare contentformats en gaven we de website een AI-friendly structuur. We maakten het visueel met échte mensen: behandelaren, zorgteams, cliënten. Geen modellen, AI-gegenereerde beelden of stockfoto’s, maar authentieke momenten in PG- en VB-instellingen door heel Nederland.
De aanpak
Van fundament naar doorlopende zichtbaarheid
We begonnen niet bij een campagne, maar bij het merkfundament. Samen met het team van MondzorgPlus scherpte OBM visie, missie, kernwaarden en merkbelofte aan. We vertaalden dit naar een krachtige positionering: MondzorgPlus als betrouwbare en bevlogen kennispartner in de zorg.
Daaruit ontstond het overkoepelende campagnethema De plus van MondzorgPlus. Een herkenbare kapstok waar álle communicatie aan kon hangen. Niet als losse acties, maar als een doorlopende lijn: van social posts tot whitepapers, van video’s tot interne nieuwsbrieven.
In die nieuwe stijl herontworpen we alle kanalen en middelen, bouwden we schaalbare contentformats en gaven we de website een AI-friendly structuur. We maakten het visueel met échte mensen: behandelaren, zorgteams, cliënten. Geen modellen, AI-gegenereerde beelden of stockfoto’s, maar authentieke momenten in PG- en VB-instellingen door heel Nederland.
De oplevering
De oplevering
Van campagne tot kennisplatform
Van campagne tot kennisplatform
Met de nieuwe merkidentiteit als basis lanceerden we campagnes die het merk laden én leads genereren. Zoals de whitepaper 10 tips bij afweergedrag, die in het eerste kwartaal al 122 downloads opleverde. Of de Q2-campagne De plus van samenwerken, waarin we via video’s en artikelen lieten zien hoe goede mondzorg altijd een teamprestatie is.
We bouwden aan een kennisplatform via de MondzorgPodcast, met gesprekken over actuele thema’s als preventie, informele zorg en inclusie. Elk format werd versterkt door social snippets, e-mailcampagnes en blogs, zodat de content precies daar terechtkwam waar de doelgroep actief is.
Met de nieuwe merkidentiteit als basis lanceerden we campagnes die het merk laden én leads genereren. Zoals de whitepaper 10 tips bij afweergedrag, die in het eerste kwartaal al 122 downloads opleverde. Of de Q2-campagne De plus van samenwerken, waarin we via video’s en artikelen lieten zien hoe goede mondzorg altijd een teamprestatie is.
We bouwden aan een kennisplatform via de MondzorgPodcast, met gesprekken over actuele thema’s als preventie, informele zorg en inclusie. Elk format werd versterkt door social snippets, e-mailcampagnes en blogs, zodat de content precies daar terechtkwam waar de doelgroep actief is.
Met de nieuwe merkidentiteit als basis lanceerden we campagnes die het merk laden én leads genereren. Zoals de whitepaper 10 tips bij afweergedrag, die in het eerste kwartaal al 122 downloads opleverde. Of de Q2-campagne De plus van samenwerken, waarin we via video’s en artikelen lieten zien hoe goede mondzorg altijd een teamprestatie is.
We bouwden aan een kennisplatform via de MondzorgPodcast, met gesprekken over actuele thema’s als preventie, informele zorg en inclusie. Elk format werd versterkt door social snippets, e-mailcampagnes en blogs, zodat de content precies daar terechtkwam waar de doelgroep actief is.
Met de nieuwe merkidentiteit als basis lanceerden we campagnes die het merk laden én leads genereren. Zoals de whitepaper 10 tips bij afweergedrag, die in het eerste kwartaal al 122 downloads opleverde. Of de Q2-campagne De plus van samenwerken, waarin we via video’s en artikelen lieten zien hoe goede mondzorg altijd een teamprestatie is.
We bouwden aan een kennisplatform via de MondzorgPodcast, met gesprekken over actuele thema’s als preventie, informele zorg en inclusie. Elk format werd versterkt door social snippets, e-mailcampagnes en blogs, zodat de content precies daar terechtkwam waar de doelgroep actief is.











info@ombn.nl
0252 – 620 001
Drachmeweg 119a
2153 PA Nieuw-Vennep
MENU
We brengen merken in beweging.
Wij zijn OBM. Een full-service marketing-, communicatie- en developmentbureau voor merken die vooruit willen.
We werken voor organisaties die willen groeien, veranderen of verscherpen én op zoek zijn naar een partner die niet alleen meedenkt, maar ook meedoet. Met strategie die richting geeft. Creatie die raakt. Tech die werkt. En veranderkracht die blijft plakken.
Bekijk ons werk
Onze diensten
01
Strategie
We helpen je keuzes maken die richting geven en écht bijdragen aan groei en resultaat.
02
Branding & Identiteit
We bouwen merken die opvallen, blijven hangen en passen bij wie je bent.
03
Marketing & Communicatie
We brengen de juiste boodschap bij de juiste mensen, op het juiste moment.
04
Cultuur & Verandering
We zetten verandering in beweging met draagvlak, energie en structuur.
05
Contentcreatie
We maken content die raakt, overtuigt en mensen in actie zet.
06
Web- & productdesign
We ontwerpen digitale platforms die intuïtief zijn en écht werken voor je doelgroep.
07
Development
We bouwen slimme, schaalbare oplossingen die doen wat ze moeten doen — zonder gedoe.
Onze werkwijze
Of het nu om een platform, positionering, transformatie of campagne gaat: wij werken gestructureerd, vanuit inzicht en altijd in co-creatie.
01
Deepdive
We starten met een deep dive in jouw organisatie, markt en doelgroep. Geen aannames, maar scherpe vragen en slimme analyses. Zo leggen we samen een stevig fundament voor alles wat volgt.
02
Strategie & concept
We vertalen inzichten naar een heldere strategie, positionering en creatieve richting. Van merkverhaal tot campagneplan of digitale blauwdruk — alles staat in het teken van impact.
03
Creatie & ontwikkeling
We brengen de strategie tot leven met design, content, platforms en campagnes. We bouwen wat klopt: visueel, technisch én functioneel. Samen, in sprints en met continue afstemming.
04
Lanceren & doorgroeien
Na live-gang stopt het niet. We meten, leren en optimaliseren. We signaleren kansen en sturen bij waar nodig. Van doorontwikkeling tot activatie: we denken proactief met je mee.
Onze recente projecten
In onze cases komen strategie, creatie en digitale oplossingen samen. Soms zichtbaar in een merkcampagne, soms verstopt in slimme techniek.
Bekijk onze cases
Onze klanten


info@ombn.nl
0252 – 620 001
Drachmeweg 119a
2153 PA Nieuw-Vennep
MENU
We brengen merken in beweging.
Wij zijn OBM. Een full-service marketing-, communicatie- en developmentbureau voor merken die vooruit willen.
We werken voor organisaties die willen groeien, veranderen of verscherpen én op zoek zijn naar een partner die niet alleen meedenkt, maar ook meedoet. Met strategie die richting geeft. Creatie die raakt. Tech die werkt. En veranderkracht die blijft plakken.
Bekijk ons werk
Onze diensten
01
Strategie
We helpen je keuzes maken die richting geven en écht bijdragen aan groei en resultaat.
02
Branding & Identiteit
We bouwen merken die opvallen, blijven hangen en passen bij wie je bent.
03
Marketing & Communicatie
We brengen de juiste boodschap bij de juiste mensen, op het juiste moment.
04
Cultuur & Verandering
We zetten verandering in beweging met draagvlak, energie en structuur.
05
Contentcreatie
We maken content die raakt, overtuigt en mensen in actie zet.
06
Web- & productdesign
We ontwerpen digitale platforms die intuïtief zijn en écht werken voor je doelgroep.
07
Development
We bouwen slimme, schaalbare oplossingen die doen wat ze moeten doen — zonder gedoe.
Onze werkwijze
Of het nu om een platform, positionering, transformatie of campagne gaat: wij werken gestructureerd, vanuit inzicht en altijd in co-creatie.
01
Deepdive
We starten met een deep dive in jouw organisatie, markt en doelgroep. Geen aannames, maar scherpe vragen en slimme analyses. Zo leggen we samen een stevig fundament voor alles wat volgt.
02
Strategie & concept
We vertalen inzichten naar een heldere strategie, positionering en creatieve richting. Van merkverhaal tot campagneplan of digitale blauwdruk — alles staat in het teken van impact.
03
Creatie & ontwikkeling
We brengen de strategie tot leven met design, content, platforms en campagnes. We bouwen wat klopt: visueel, technisch én functioneel. Samen, in sprints en met continue afstemming.
04
Lanceren & doorgroeien
Na live-gang stopt het niet. We meten, leren en optimaliseren. We signaleren kansen en sturen bij waar nodig. Van doorontwikkeling tot activatie: we denken proactief met je mee.
Onze recente projecten
In onze cases komen strategie, creatie en digitale oplossingen samen. Soms zichtbaar in een merkcampagne, soms verstopt in slimme techniek.
Bekijk onze cases
Onze klanten


We brengen merken in beweging.
Wij zijn OBM. Een full-service marketing-, communicatie- en developmentbureau voor merken die vooruit willen.
We werken voor organisaties die willen groeien, veranderen of verscherpen én op zoek zijn naar een partner die niet alleen meedenkt, maar ook meedoet. Met strategie die richting geeft. Creatie die raakt. Tech die werkt. En veranderkracht die blijft plakken.
Bekijk ons werk
Onze diensten
01
Strategie
We helpen je keuzes maken die richting geven en écht bijdragen aan groei en resultaat.
02
Branding & Identiteit
We bouwen merken die opvallen, blijven hangen en passen bij wie je bent.
03
Marketing & Communicatie
We brengen de juiste boodschap bij de juiste mensen, op het juiste moment.
04
Cultuur & Verandering
We zetten verandering in beweging met draagvlak, energie en structuur.
05
Contentcreatie
We maken content die raakt, overtuigt en mensen in actie zet.
06
Web- & productdesign
We ontwerpen digitale platforms die intuïtief zijn en écht werken voor je doelgroep.
07
Development
We bouwen slimme, schaalbare oplossingen die doen wat ze moeten doen — zonder gedoe.
Onze werkwijze
Of het nu om een platform, positionering, transformatie of campagne gaat: wij werken gestructureerd, vanuit inzicht en altijd in co-creatie.
01
Deepdive
We starten met een deep dive in jouw organisatie, markt en doelgroep. Geen aannames, maar scherpe vragen en slimme analyses. Zo leggen we samen een stevig fundament voor alles wat volgt.
02
Strategie & concept
We vertalen inzichten naar een heldere strategie, positionering en creatieve richting. Van merkverhaal tot campagneplan of digitale blauwdruk — alles staat in het teken van impact.
03
Creatie & ontwikkeling
We brengen de strategie tot leven met design, content, platforms en campagnes. We bouwen wat klopt: visueel, technisch én functioneel. Samen, in sprints en met continue afstemming.
04
Lanceren & doorgroeien
Na live-gang stopt het niet. We meten, leren en optimaliseren. We signaleren kansen en sturen bij waar nodig. Van doorontwikkeling tot activatie: we denken proactief met je mee.
Onze recente projecten
In onze cases komen strategie, creatie en digitale oplossingen samen. Soms zichtbaar in een merkcampagne, soms verstopt in slimme techniek.
Bekijk onze cases
Onze klanten





info@ombn.nl
0252 – 620 001
Drachmeweg 119a
2153 PA Nieuw-Vennep
MENU
We brengen merken in beweging.
Wij zijn OBM. Een full-service marketing-, communicatie- en developmentbureau voor merken die vooruit willen.
We werken voor organisaties die willen groeien, veranderen of verscherpen én op zoek zijn naar een partner die niet alleen meedenkt, maar ook meedoet. Met strategie die richting geeft. Creatie die raakt. Tech die werkt. En veranderkracht die blijft plakken.
Bekijk ons werk
Onze diensten
01
Strategie
We helpen je keuzes maken die richting geven en écht bijdragen aan groei en resultaat.
02
Branding & Identiteit
We bouwen merken die opvallen, blijven hangen en passen bij wie je bent.
03
Marketing & Communicatie
We brengen de juiste boodschap bij de juiste mensen, op het juiste moment.
04
Cultuur & Verandering
We zetten verandering in beweging met draagvlak, energie en structuur.
05
Contentcreatie
We maken content die raakt, overtuigt en mensen in actie zet.
06
Web- & productdesign
We ontwerpen digitale platforms die intuïtief zijn en écht werken voor je doelgroep.
07
Development
We bouwen slimme, schaalbare oplossingen die doen wat ze moeten doen — zonder gedoe.
Onze werkwijze
Of het nu om een platform, positionering, transformatie of campagne gaat: wij werken gestructureerd, vanuit inzicht en altijd in co-creatie.
01
Deepdive
We starten met een deep dive in jouw organisatie, markt en doelgroep. Geen aannames, maar scherpe vragen en slimme analyses. Zo leggen we samen een stevig fundament voor alles wat volgt.
02
Strategie & concept
We vertalen inzichten naar een heldere strategie, positionering en creatieve richting. Van merkverhaal tot campagneplan of digitale blauwdruk — alles staat in het teken van impact.
03
Creatie & ontwikkeling
We brengen de strategie tot leven met design, content, platforms en campagnes. We bouwen wat klopt: visueel, technisch én functioneel. Samen, in sprints en met continue afstemming.
04
Lanceren & doorgroeien
Na live-gang stopt het niet. We meten, leren en optimaliseren. We signaleren kansen en sturen bij waar nodig. Van doorontwikkeling tot activatie: we denken proactief met je mee.
Onze recente projecten
In onze cases komen strategie, creatie en digitale oplossingen samen. Soms zichtbaar in een merkcampagne, soms verstopt in slimme techniek.
Bekijk onze cases
Onze klanten
Het resultaat
Een merk dat blijft groeien
Vandaag staat er een merk dat klopt. Een merk dat in beeld, woord en gevoel hetzelfde is – of je nu een beleidsmaker, behandelaar of sollicitant bent.
De plus van onze samenwerking? MondzorgPlus heeft nu de middelen, formats en structuur om zelf verder te bouwen, terwijl OBM als strategisch partner blijft meedenken, produceren en optimaliseren. Zo blijft het merk groeien – in zichtbaarheid, in vertrouwen en impact.
Vandaag staat er een merk dat klopt. Een merk dat in beeld, woord en gevoel hetzelfde is – of je nu een beleidsmaker, behandelaar of sollicitant bent.
De plus van onze samenwerking? MondzorgPlus heeft nu de middelen, formats en structuur om zelf verder te bouwen, terwijl OBM als strategisch partner blijft meedenken, produceren en optimaliseren. Zo blijft het merk groeien – in zichtbaarheid, in vertrouwen en impact.
Vandaag staat er een merk dat klopt. Een merk dat in beeld, woord en gevoel hetzelfde is – of je nu een beleidsmaker, behandelaar of sollicitant bent.
De plus van onze samenwerking? MondzorgPlus heeft nu de middelen, formats en structuur om zelf verder te bouwen, terwijl OBM als strategisch partner blijft meedenken, produceren en optimaliseren. Zo blijft het merk groeien – in zichtbaarheid, in vertrouwen en impact.
Het resultaat
Een merk dat blijft groeien
Vandaag staat er een merk dat klopt. Een merk dat in beeld, woord en gevoel hetzelfde is – of je nu een beleidsmaker, behandelaar of sollicitant bent.
De plus van onze samenwerking? MondzorgPlus heeft nu de middelen, formats en structuur om zelf verder te bouwen, terwijl OBM als strategisch partner blijft meedenken, produceren en optimaliseren. Zo blijft het merk groeien – in zichtbaarheid, in vertrouwen en impact.
Wil je meer OBM zien?
Bekijk dan onze andere projecten, waar creativiteit en technologie samenkomen om echte uitdagingen op te lossen.
Bekijk dan onze andere projecten, waar creativiteit en technologie samenkomen om echte uitdagingen op te lossen.
Bekijk dan onze andere projecten, waar creativiteit en technologie samenkomen om echte uitdagingen op te lossen.
Case overzicht
Case overzicht
Wil je meer OBM zien?
Bekijk dan onze andere projecten, waar creativiteit en technologie samenkomen om echte uitdagingen op te lossen.
Case overzicht
info@ombn.nl
0252 – 620 001
Drachmeweg 119a
2153 PA Nieuw-Vennep
MENU
info@ombn.nl
0252 – 620 001
Drachmeweg 119a
2153 PA Nieuw-Vennep
MENU