Opdrachtgever

Opdrachtgever

MondzorgPlus

MondzorgPlus

Jaar

Jaar

2020 - 2025

2020 - 2025

Tijdsframe

Tijdsframe

5 jaar

5 jaar

Doel

Doel

Merkversterking, klantrelaties, zichtbaarheid & thought leadership, leadgeneratie

Merkversterking, klantrelaties, zichtbaarheid & thought leadership, leadgeneratie

Merkstrategie

Merkstrategie

Merkstrategie

Campagne(s)

Campagne(s)

Campagne(s)

Contentproductie

Contentproductie

Contentproductie

Advertising

Advertising

Advertising

Video- en fotoproductie

Video- en fotoproductie

Video- en fotoproductie

Interne Communicatie

Interne Communicatie

Interne Communicatie

De plus van een sterk merk – van strategie tot uitvoering

De plus van een sterk merk – van strategie tot uitvoering

De plus van een sterk merk – van strategie tot uitvoering

De plus van een sterk merk – van strategie tot uitvoering

MondzorgPlus levert gespecialiseerde mondzorg aan mensen die zelf niet naar een tandarts kunnen – in hun vertrouwde woon- of zorgomgeving. Ze werken landelijk in WLZ-instellingen, voor kwetsbare ouderen en mensen met een beperking.

Hun missie is helder: mondzorg toegankelijk maken voor iedereen die langdurige zorg nodig heeft. Maar om dat te bereiken, moet je meer doen dan goede zorg verlenen. Je moet ook zichtbaar zijn voor de juiste mensen: van bestuurders en zorgmanagers tot behandelaren, zorgteams en toekomstige medewerkers.

Toen MondzorgPlus jaren geleden bij OBM aanklopte, was de communicatie versnipperd. Er was geen overkoepelend verhaal, geen herkenbare stijl en geen structurele zichtbaarheid. De vraag was duidelijk: help ons de komende jaren bouwen aan een merk dat klopt – in beeld, taal en beleving – én zorg dat het merk elke dag, op elk kanaal, tot leven komt.

MondzorgPlus levert gespecialiseerde mondzorg aan mensen die zelf niet naar een tandarts kunnen – in hun vertrouwde woon- of zorgomgeving. Ze werken landelijk in WLZ-instellingen, voor kwetsbare ouderen en mensen met een beperking.

Hun missie is helder: mondzorg toegankelijk maken voor iedereen die langdurige zorg nodig heeft. Maar om dat te bereiken, moet je meer doen dan goede zorg verlenen. Je moet ook zichtbaar zijn voor de juiste mensen: van bestuurders en zorgmanagers tot behandelaren, zorgteams en toekomstige medewerkers.

Toen MondzorgPlus jaren geleden bij OBM aanklopte, was de communicatie versnipperd. Er was geen overkoepelend verhaal, geen herkenbare stijl en geen structurele zichtbaarheid. De vraag was duidelijk: help ons de komende jaren bouwen aan een merk dat klopt – in beeld, taal en beleving – én zorg dat het merk elke dag, op elk kanaal, tot leven komt.

MondzorgPlus levert gespecialiseerde mondzorg aan mensen die zelf niet naar een tandarts kunnen – in hun vertrouwde woon- of zorgomgeving. Ze werken landelijk in WLZ-instellingen, voor kwetsbare ouderen en mensen met een beperking.

Hun missie is helder: mondzorg toegankelijk maken voor iedereen die langdurige zorg nodig heeft. Maar om dat te bereiken, moet je meer doen dan goede zorg verlenen. Je moet ook zichtbaar zijn voor de juiste mensen: van bestuurders en zorgmanagers tot behandelaren, zorgteams en toekomstige medewerkers.

Toen MondzorgPlus jaren geleden bij OBM aanklopte, was de communicatie versnipperd. Er was geen overkoepelend verhaal, geen herkenbare stijl en geen structurele zichtbaarheid. De vraag was duidelijk: help ons de komende jaren bouwen aan een merk dat klopt – in beeld, taal en beleving – én zorg dat het merk elke dag, op elk kanaal, tot leven komt.

Van specialistische zorgverlener naar sterk merk in de mondzorg

MondzorgPlus levert gespecialiseerde mondzorg aan mensen die zelf niet naar een tandarts kunnen – in hun vertrouwde woon- of zorgomgeving. Ze werken landelijk in WLZ-instellingen, voor kwetsbare ouderen en mensen met een beperking.

Hun missie is helder: mondzorg toegankelijk maken voor iedereen die langdurige zorg nodig heeft. Maar om dat te bereiken, moet je meer doen dan goede zorg verlenen. Je moet ook zichtbaar zijn voor de juiste mensen: van bestuurders en zorgmanagers tot behandelaren, zorgteams en toekomstige medewerkers.

Toen MondzorgPlus jaren geleden bij OBM aanklopte, was de communicatie versnipperd. Er was geen overkoepelend verhaal, geen herkenbare stijl en geen structurele zichtbaarheid. De vraag was duidelijk: help ons de komende jaren bouwen aan een merk dat klopt – in beeld, taal en beleving – én zorg dat het merk elke dag, op elk kanaal, tot leven komt.

Van specialistische zorgverlener naar sterk merk in de mondzorg

De uitdaging

Eén merk, talloze verhalen

De complexiteit zat niet in het aantal middelen, maar in de diversiteit van doelgroepen. Een kwaliteitsfunctionaris wil onderbouwde informatie en duidelijke richtlijnen. Een behandelaar zoekt juist praktische instructies en herkenbare verhalen uit de praktijk. En een toekomstige medewerker wil voelen dat MondzorgPlus een plek is waar je werk ertoe doet.

Hoe ontwikkel je één merkidentiteit die al die doelgroepen bedient? En hoe zorg je dat het verhaal overal hetzelfde voelt, maar toch relevant blijft voor elke doelgroep?

De complexiteit zat niet in het aantal middelen, maar in de diversiteit van doelgroepen. Een kwaliteitsfunctionaris wil onderbouwde informatie en duidelijke richtlijnen. Een behandelaar zoekt juist praktische instructies en herkenbare verhalen uit de praktijk. En een toekomstige medewerker wil voelen dat MondzorgPlus een plek is waar je werk ertoe doet.

Hoe ontwikkel je één merkidentiteit die al die doelgroepen bedient? En hoe zorg je dat het verhaal overal hetzelfde voelt, maar toch relevant blijft voor elke doelgroep?

De complexiteit zat niet in het aantal middelen, maar in de diversiteit van doelgroepen. Een kwaliteitsfunctionaris wil onderbouwde informatie en duidelijke richtlijnen. Een behandelaar zoekt juist praktische instructies en herkenbare verhalen uit de praktijk. En een toekomstige medewerker wil voelen dat MondzorgPlus een plek is waar je werk ertoe doet.

Hoe ontwikkel je één merkidentiteit die al die doelgroepen bedient? En hoe zorg je dat het verhaal overal hetzelfde voelt, maar toch relevant blijft voor elke doelgroep?

De uitdaging

Eén merk, talloze verhalen

De complexiteit zat niet in het aantal middelen, maar in de diversiteit van doelgroepen. Een kwaliteitsfunctionaris wil onderbouwde informatie en duidelijke richtlijnen. Een behandelaar zoekt juist praktische instructies en herkenbare verhalen uit de praktijk. En een toekomstige medewerker wil voelen dat MondzorgPlus een plek is waar je werk ertoe doet.

Hoe ontwikkel je één merkidentiteit die al die doelgroepen bedient? En hoe zorg je dat het verhaal overal hetzelfde voelt, maar toch relevant blijft voor elke doelgroep?

De aanpak

Van fundament naar doorlopende zichtbaarheid

We begonnen niet bij een campagne, maar bij het merkfundament. Samen met het team van MondzorgPlus scherpte OBM visie, missie, kernwaarden en merkbelofte aan. We vertaalden dit naar een krachtige positionering: MondzorgPlus als betrouwbare en bevlogen kennispartner in de zorg.

Daaruit ontstond het overkoepelende campagnethema De plus van MondzorgPlus. Een herkenbare kapstok waar álle communicatie aan kon hangen. Niet als losse acties, maar als een doorlopende lijn: van social posts tot whitepapers, van video’s tot interne nieuwsbrieven.

In die nieuwe stijl herontworpen we alle kanalen en middelen, bouwden we schaalbare contentformats en gaven we de website een AI-friendly structuur. We maakten het visueel met échte mensen: behandelaren, zorgteams, cliënten. Geen modellen, AI-gegenereerde beelden of stockfoto’s, maar authentieke momenten in PG- en VB-instellingen door heel Nederland.

We begonnen niet bij een campagne, maar bij het merkfundament. Samen met het team van MondzorgPlus scherpte OBM visie, missie, kernwaarden en merkbelofte aan. We vertaalden dit naar een krachtige positionering: MondzorgPlus als betrouwbare en bevlogen kennispartner in de zorg.

Daaruit ontstond het overkoepelende campagnethema De plus van MondzorgPlus. Een herkenbare kapstok waar álle communicatie aan kon hangen. Niet als losse acties, maar als een doorlopende lijn: van social posts tot whitepapers, van video’s tot interne nieuwsbrieven.

In die nieuwe stijl herontworpen we alle kanalen en middelen, bouwden we schaalbare contentformats en gaven we de website een AI-friendly structuur. We maakten het visueel met échte mensen: behandelaren, zorgteams, cliënten. Geen modellen, AI-gegenereerde beelden of stockfoto’s, maar authentieke momenten in PG- en VB-instellingen door heel Nederland.

We begonnen niet bij een campagne, maar bij het merkfundament. Samen met het team van MondzorgPlus scherpte OBM visie, missie, kernwaarden en merkbelofte aan. We vertaalden dit naar een krachtige positionering: MondzorgPlus als betrouwbare en bevlogen kennispartner in de zorg.

Daaruit ontstond het overkoepelende campagnethema De plus van MondzorgPlus. Een herkenbare kapstok waar álle communicatie aan kon hangen. Niet als losse acties, maar als een doorlopende lijn: van social posts tot whitepapers, van video’s tot interne nieuwsbrieven.

In die nieuwe stijl herontworpen we alle kanalen en middelen, bouwden we schaalbare contentformats en gaven we de website een AI-friendly structuur. We maakten het visueel met échte mensen: behandelaren, zorgteams, cliënten. Geen modellen, AI-gegenereerde beelden of stockfoto’s, maar authentieke momenten in PG- en VB-instellingen door heel Nederland.

De aanpak

Van fundament naar doorlopende zichtbaarheid

We begonnen niet bij een campagne, maar bij het merkfundament. Samen met het team van MondzorgPlus scherpte OBM visie, missie, kernwaarden en merkbelofte aan. We vertaalden dit naar een krachtige positionering: MondzorgPlus als betrouwbare en bevlogen kennispartner in de zorg.

Daaruit ontstond het overkoepelende campagnethema De plus van MondzorgPlus. Een herkenbare kapstok waar álle communicatie aan kon hangen. Niet als losse acties, maar als een doorlopende lijn: van social posts tot whitepapers, van video’s tot interne nieuwsbrieven.

In die nieuwe stijl herontworpen we alle kanalen en middelen, bouwden we schaalbare contentformats en gaven we de website een AI-friendly structuur. We maakten het visueel met échte mensen: behandelaren, zorgteams, cliënten. Geen modellen, AI-gegenereerde beelden of stockfoto’s, maar authentieke momenten in PG- en VB-instellingen door heel Nederland.

De oplevering

De oplevering

Van campagne tot kennisplatform

Van campagne tot kennisplatform

Met de nieuwe merkidentiteit als basis lanceerden we campagnes die het merk laden én leads genereren. Zoals de whitepaper 10 tips bij afweergedrag, die in het eerste kwartaal al 122 downloads opleverde. Of de Q2-campagne De plus van samenwerken, waarin we via video’s en artikelen lieten zien hoe goede mondzorg altijd een teamprestatie is.

We bouwden aan een kennisplatform via de MondzorgPodcast, met gesprekken over actuele thema’s als preventie, informele zorg en inclusie. Elk format werd versterkt door social snippets, e-mailcampagnes en blogs, zodat de content precies daar terechtkwam waar de doelgroep actief is.

Met de nieuwe merkidentiteit als basis lanceerden we campagnes die het merk laden én leads genereren. Zoals de whitepaper 10 tips bij afweergedrag, die in het eerste kwartaal al 122 downloads opleverde. Of de Q2-campagne De plus van samenwerken, waarin we via video’s en artikelen lieten zien hoe goede mondzorg altijd een teamprestatie is.

We bouwden aan een kennisplatform via de MondzorgPodcast, met gesprekken over actuele thema’s als preventie, informele zorg en inclusie. Elk format werd versterkt door social snippets, e-mailcampagnes en blogs, zodat de content precies daar terechtkwam waar de doelgroep actief is.

Met de nieuwe merkidentiteit als basis lanceerden we campagnes die het merk laden én leads genereren. Zoals de whitepaper 10 tips bij afweergedrag, die in het eerste kwartaal al 122 downloads opleverde. Of de Q2-campagne De plus van samenwerken, waarin we via video’s en artikelen lieten zien hoe goede mondzorg altijd een teamprestatie is.

We bouwden aan een kennisplatform via de MondzorgPodcast, met gesprekken over actuele thema’s als preventie, informele zorg en inclusie. Elk format werd versterkt door social snippets, e-mailcampagnes en blogs, zodat de content precies daar terechtkwam waar de doelgroep actief is.

Met de nieuwe merkidentiteit als basis lanceerden we campagnes die het merk laden én leads genereren. Zoals de whitepaper 10 tips bij afweergedrag, die in het eerste kwartaal al 122 downloads opleverde. Of de Q2-campagne De plus van samenwerken, waarin we via video’s en artikelen lieten zien hoe goede mondzorg altijd een teamprestatie is.

We bouwden aan een kennisplatform via de MondzorgPodcast, met gesprekken over actuele thema’s als preventie, informele zorg en inclusie. Elk format werd versterkt door social snippets, e-mailcampagnes en blogs, zodat de content precies daar terechtkwam waar de doelgroep actief is.

info@ombn.nl
0252 – 620 001
Drachmeweg 119a
2153 PA Nieuw-Vennep

MENU

We brengen merken in beweging.

Wij zijn OBM. Een full-service marketing-, communicatie- en developmentbureau voor merken die vooruit willen.

We werken voor organisaties die willen groeien, veranderen of verscherpen én op zoek zijn naar een partner die niet alleen meedenkt, maar ook meedoet. Met strategie die richting geeft. Creatie die raakt. Tech die werkt. En veranderkracht die blijft plakken.

Bekijk ons werk

Onze diensten

01

Strategie

We helpen je keuzes maken die richting geven en écht bijdragen aan groei en resultaat.

02

Branding & Identiteit

We bouwen merken die opvallen, blijven hangen en passen bij wie je bent.

03

Marketing & Communicatie

We brengen de juiste boodschap bij de juiste mensen, op het juiste moment.

04

Cultuur & Verandering

We zetten verandering in beweging met draagvlak, energie en structuur.

05

Contentcreatie

We maken content die raakt, overtuigt en mensen in actie zet.

06

Web- & productdesign

We ontwerpen digitale platforms die intuïtief zijn en écht werken voor je doelgroep.

07

Development

We bouwen slimme, schaalbare oplossingen die doen wat ze moeten doen — zonder gedoe.

Onze werkwijze

Of het nu om een platform, positionering, transformatie of campagne gaat: wij werken gestructureerd, vanuit inzicht en altijd in co-creatie.

01

Deepdive

We starten met een deep dive in jouw organisatie, markt en doelgroep. Geen aannames, maar scherpe vragen en slimme analyses. Zo leggen we samen een stevig fundament voor alles wat volgt.

02

Strategie & concept

We vertalen inzichten naar een heldere strategie, positionering en creatieve richting. Van merkverhaal tot campagneplan of digitale blauwdruk — alles staat in het teken van impact.

03

Creatie & ontwikkeling

We brengen de strategie tot leven met design, content, platforms en campagnes. We bouwen wat klopt: visueel, technisch én functioneel. Samen, in sprints en met continue afstemming.

04

Lanceren & doorgroeien

Na live-gang stopt het niet. We meten, leren en optimaliseren. We signaleren kansen en sturen bij waar nodig. Van doorontwikkeling tot activatie: we denken proactief met je mee.

Onze recente projecten

In onze cases komen strategie, creatie en digitale oplossingen samen. Soms zichtbaar in een merkcampagne, soms verstopt in slimme techniek.

Bekijk onze cases

Onze klanten

info@ombn.nl
0252 – 620 001
Drachmeweg 119a
2153 PA Nieuw-Vennep

MENU

We brengen merken in beweging.

Wij zijn OBM. Een full-service marketing-, communicatie- en developmentbureau voor merken die vooruit willen.

We werken voor organisaties die willen groeien, veranderen of verscherpen én op zoek zijn naar een partner die niet alleen meedenkt, maar ook meedoet. Met strategie die richting geeft. Creatie die raakt. Tech die werkt. En veranderkracht die blijft plakken.

Bekijk ons werk

Onze diensten

01

Strategie

We helpen je keuzes maken die richting geven en écht bijdragen aan groei en resultaat.

02

Branding & Identiteit

We bouwen merken die opvallen, blijven hangen en passen bij wie je bent.

03

Marketing & Communicatie

We brengen de juiste boodschap bij de juiste mensen, op het juiste moment.

04

Cultuur & Verandering

We zetten verandering in beweging met draagvlak, energie en structuur.

05

Contentcreatie

We maken content die raakt, overtuigt en mensen in actie zet.

06

Web- & productdesign

We ontwerpen digitale platforms die intuïtief zijn en écht werken voor je doelgroep.

07

Development

We bouwen slimme, schaalbare oplossingen die doen wat ze moeten doen — zonder gedoe.

Onze werkwijze

Of het nu om een platform, positionering, transformatie of campagne gaat: wij werken gestructureerd, vanuit inzicht en altijd in co-creatie.

01

Deepdive

We starten met een deep dive in jouw organisatie, markt en doelgroep. Geen aannames, maar scherpe vragen en slimme analyses. Zo leggen we samen een stevig fundament voor alles wat volgt.

02

Strategie & concept

We vertalen inzichten naar een heldere strategie, positionering en creatieve richting. Van merkverhaal tot campagneplan of digitale blauwdruk — alles staat in het teken van impact.

03

Creatie & ontwikkeling

We brengen de strategie tot leven met design, content, platforms en campagnes. We bouwen wat klopt: visueel, technisch én functioneel. Samen, in sprints en met continue afstemming.

04

Lanceren & doorgroeien

Na live-gang stopt het niet. We meten, leren en optimaliseren. We signaleren kansen en sturen bij waar nodig. Van doorontwikkeling tot activatie: we denken proactief met je mee.

Onze recente projecten

In onze cases komen strategie, creatie en digitale oplossingen samen. Soms zichtbaar in een merkcampagne, soms verstopt in slimme techniek.

Bekijk onze cases

Onze klanten

info@ombn.nl
0252 – 620 001
Drachmeweg 119a
2153 PA Nieuw-Vennep

MENU

We brengen merken in beweging.

Wij zijn OBM. Een full-service marketing-, communicatie- en developmentbureau voor merken die vooruit willen.

We werken voor organisaties die willen groeien, veranderen of verscherpen én op zoek zijn naar een partner die niet alleen meedenkt, maar ook meedoet. Met strategie die richting geeft. Creatie die raakt. Tech die werkt. En veranderkracht die blijft plakken.

Bekijk ons werk

Onze diensten

01

Strategie

We helpen je keuzes maken die richting geven en écht bijdragen aan groei en resultaat.

02

Branding & Identiteit

We bouwen merken die opvallen, blijven hangen en passen bij wie je bent.

03

Marketing & Communicatie

We brengen de juiste boodschap bij de juiste mensen, op het juiste moment.

04

Cultuur & Verandering

We zetten verandering in beweging met draagvlak, energie en structuur.

05

Contentcreatie

We maken content die raakt, overtuigt en mensen in actie zet.

06

Web- & productdesign

We ontwerpen digitale platforms die intuïtief zijn en écht werken voor je doelgroep.

07

Development

We bouwen slimme, schaalbare oplossingen die doen wat ze moeten doen — zonder gedoe.

Onze werkwijze

Of het nu om een platform, positionering, transformatie of campagne gaat: wij werken gestructureerd, vanuit inzicht en altijd in co-creatie.

01

Deepdive

We starten met een deep dive in jouw organisatie, markt en doelgroep. Geen aannames, maar scherpe vragen en slimme analyses. Zo leggen we samen een stevig fundament voor alles wat volgt.

02

Strategie & concept

We vertalen inzichten naar een heldere strategie, positionering en creatieve richting. Van merkverhaal tot campagneplan of digitale blauwdruk — alles staat in het teken van impact.

03

Creatie & ontwikkeling

We brengen de strategie tot leven met design, content, platforms en campagnes. We bouwen wat klopt: visueel, technisch én functioneel. Samen, in sprints en met continue afstemming.

04

Lanceren & doorgroeien

Na live-gang stopt het niet. We meten, leren en optimaliseren. We signaleren kansen en sturen bij waar nodig. Van doorontwikkeling tot activatie: we denken proactief met je mee.

Onze recente projecten

In onze cases komen strategie, creatie en digitale oplossingen samen. Soms zichtbaar in een merkcampagne, soms verstopt in slimme techniek.

Bekijk onze cases

Onze klanten

info@ombn.nl
0252 – 620 001
Drachmeweg 119a
2153 PA Nieuw-Vennep

MENU

We brengen merken in beweging.

Wij zijn OBM. Een full-service marketing-, communicatie- en developmentbureau voor merken die vooruit willen.

We werken voor organisaties die willen groeien, veranderen of verscherpen én op zoek zijn naar een partner die niet alleen meedenkt, maar ook meedoet. Met strategie die richting geeft. Creatie die raakt. Tech die werkt. En veranderkracht die blijft plakken.

Bekijk ons werk

Onze diensten

01

Strategie

We helpen je keuzes maken die richting geven en écht bijdragen aan groei en resultaat.

02

Branding & Identiteit

We bouwen merken die opvallen, blijven hangen en passen bij wie je bent.

03

Marketing & Communicatie

We brengen de juiste boodschap bij de juiste mensen, op het juiste moment.

04

Cultuur & Verandering

We zetten verandering in beweging met draagvlak, energie en structuur.

05

Contentcreatie

We maken content die raakt, overtuigt en mensen in actie zet.

06

Web- & productdesign

We ontwerpen digitale platforms die intuïtief zijn en écht werken voor je doelgroep.

07

Development

We bouwen slimme, schaalbare oplossingen die doen wat ze moeten doen — zonder gedoe.

Onze werkwijze

Of het nu om een platform, positionering, transformatie of campagne gaat: wij werken gestructureerd, vanuit inzicht en altijd in co-creatie.

01

Deepdive

We starten met een deep dive in jouw organisatie, markt en doelgroep. Geen aannames, maar scherpe vragen en slimme analyses. Zo leggen we samen een stevig fundament voor alles wat volgt.

02

Strategie & concept

We vertalen inzichten naar een heldere strategie, positionering en creatieve richting. Van merkverhaal tot campagneplan of digitale blauwdruk — alles staat in het teken van impact.

03

Creatie & ontwikkeling

We brengen de strategie tot leven met design, content, platforms en campagnes. We bouwen wat klopt: visueel, technisch én functioneel. Samen, in sprints en met continue afstemming.

04

Lanceren & doorgroeien

Na live-gang stopt het niet. We meten, leren en optimaliseren. We signaleren kansen en sturen bij waar nodig. Van doorontwikkeling tot activatie: we denken proactief met je mee.

Onze recente projecten

In onze cases komen strategie, creatie en digitale oplossingen samen. Soms zichtbaar in een merkcampagne, soms verstopt in slimme techniek.

Bekijk onze cases

Onze klanten

Het resultaat

Een merk dat blijft groeien

Vandaag staat er een merk dat klopt. Een merk dat in beeld, woord en gevoel hetzelfde is – of je nu een beleidsmaker, behandelaar of sollicitant bent.

De plus van onze samenwerking? MondzorgPlus heeft nu de middelen, formats en structuur om zelf verder te bouwen, terwijl OBM als strategisch partner blijft meedenken, produceren en optimaliseren. Zo blijft het merk groeien – in zichtbaarheid, in vertrouwen en impact.

Vandaag staat er een merk dat klopt. Een merk dat in beeld, woord en gevoel hetzelfde is – of je nu een beleidsmaker, behandelaar of sollicitant bent.

De plus van onze samenwerking? MondzorgPlus heeft nu de middelen, formats en structuur om zelf verder te bouwen, terwijl OBM als strategisch partner blijft meedenken, produceren en optimaliseren. Zo blijft het merk groeien – in zichtbaarheid, in vertrouwen en impact.

Vandaag staat er een merk dat klopt. Een merk dat in beeld, woord en gevoel hetzelfde is – of je nu een beleidsmaker, behandelaar of sollicitant bent.

De plus van onze samenwerking? MondzorgPlus heeft nu de middelen, formats en structuur om zelf verder te bouwen, terwijl OBM als strategisch partner blijft meedenken, produceren en optimaliseren. Zo blijft het merk groeien – in zichtbaarheid, in vertrouwen en impact.

Het resultaat

Een merk dat blijft groeien

Vandaag staat er een merk dat klopt. Een merk dat in beeld, woord en gevoel hetzelfde is – of je nu een beleidsmaker, behandelaar of sollicitant bent.

De plus van onze samenwerking? MondzorgPlus heeft nu de middelen, formats en structuur om zelf verder te bouwen, terwijl OBM als strategisch partner blijft meedenken, produceren en optimaliseren. Zo blijft het merk groeien – in zichtbaarheid, in vertrouwen en impact.

Wil je meer OBM zien?

Bekijk dan onze andere projecten, waar creativiteit en technologie samenkomen om echte uitdagingen op te lossen.

Bekijk dan onze andere projecten, waar creativiteit en technologie samenkomen om echte uitdagingen op te lossen.

Bekijk dan onze andere projecten, waar creativiteit en technologie samenkomen om echte uitdagingen op te lossen.

Case overzicht

Case overzicht

Wil je meer OBM zien?

Bekijk dan onze andere projecten, waar creativiteit en technologie samenkomen om echte uitdagingen op te lossen.

Case overzicht

Onze klanten

info@ombn.nl
0252 – 620 001
Drachmeweg 119a
2153 PA Nieuw-Vennep

MENU

info@ombn.nl
0252 – 620 001
Drachmeweg 119a
2153 PA Nieuw-Vennep

MENU

info@ombn.nl
0252 – 620 001
Drachmeweg 119a
2153 PA Nieuw-Vennep

MENU

Klaar
voor de volgende stap?

Wij ook. Bel, mail of kom langs. Dan kijken we samen wat er nodig is om jouw merk of organisatie verder te brengen.

Maak een afspraak

Wij zijn OBM. Een full-service marketing-, communicatie- en developmentbureau voor merken die vooruit willen. OBM Digital Factory is onderdeel van OBM.

Bedrijfsgegevens: KVK: 69069697, BTW: NL 857716359 B01
Rabobank: NL83RABO0159563658

@2025 OBM Strategie, Marketing & Development,
All Rights Reserved