De kernwaarden gekozen? Is de why, how, what, helder? Dan is het tijd om een blik te werpen op de visuele identiteit van je organisatie en te bepalen of deze een passende vertaling hiervan is? Bij ons was dat niet het geval. OBM is in de afgelopen tien jaar ontzettend gegroeid. We hebben onze dienstverlening verbreed en verdiept. Ook hebben we een voorkeur ontwikkeld voor welke organisaties we wel en niet willen ondersteunen. We willen organisaties ondersteunen die een maatschappelijke rol spelen in de samenleving. Het is onze ambitie om de onderwijssector, de zorgsector, goede doelen en enkele mooie consumentenmerken of organisaties te gaan ondersteunen met de vertaling van strategieën naar creatieve campagnes en digitale oplossingen. Het durven maken van keuzes, deze opvolgen ook als dat soms betekent dat je ‘nee’ moet zeggen, heeft geleid tot onze volgende stap en onze nieuwe pay-off ‘ The next step’.
‘The next step’ betekent niet alleen onze volgende stap. Met deze pay-off willen we ook onze potentiële klanten laten weten dat we hen kunnen verder helpen bij hun volgende stap. Een volgende stap in strategie, marketing en development.