Portfolio

Verdiep je in één of meerdere van onze cases en ontdek hoe wij strategie, marketing, communicatie, design, techniek en data samenbrengen.

Weten wat je voor jouw organisatie kunnen betekenen? Neem dan contact met ons op.

Interactieve quiz voor Damen Yachting

Damen Yachting wilde hun nieuwste jacht, de SeaXplorer 60, op een exclusieve manier introduceren naar een selecte doelgroep. Om zowel het jacht te introduceren als waardevolle klantdata te verzamelen, ontwikkelden we een interactieve quiz.

Bekijk de case

Social media campagne

INTERSPORT toont hoe je kan inspelen op verschillende momenten gedurende het jaar om het uitgebreide productaanbod van topmerken zoals NIKE, Adidas, PUMA, en de eigen merken bij het publiek onder de aandacht te brengen en de verkoop te stimuleren.

Bekijk de case

Marketing­communicatie­strategie

Hoe kunnen we de Alstroemeria beter zichtbaar maken onder bloemisten en handelshuizen zodat dit een positief effect heeft op de verkoop van de bloem? Met deze vraag klopte de promotiecommissie ‘Every Alstroemeria’ bij OBM aan.

Bekijk de case

Wervingsactie

Online campagne om het werk van De Dierenbescherming bij nieuwe en bestaande doelgroepen onder de aandacht te brengen en donaties te werven.

Bekijk de case

Arbeidsmarkt­­communicatie

De arbeidsmarkt­communicatiecampagne ‘RB zoekt jou’ is ontwikkeld om het Register Belastingadviseurs (RB) als werkgever op de kaart te zetten en nieuwe medewerkers te werven. De campagne is uitgerold via LinkedIn, Google advertising en vacaturesite Indeed. Daarnaast ontwikkelden wij de website rbzoektjou.nl.

Bekijk de case
Thumbnail afbeelding Charmelia Webshop

Charmelia Webshop

Royal van Zanten is al 160 jaar actief binnen de internationale sierteelt. De Charmelia is één van de bloemen ontwikkeld door Royal van Zanten. Door een webshop hebben we het mogelijk gemaakt voor kwekers om een demobox te bestellen van de Charmelia.

Bekijk de case
Thumbnail afbeelding Keen Trail Map

Trail Map

De online marketing campagne ‘KEEN Trail Map’ is in de zomer gelanceerd om bijzondere reisverhalen van de doelgroep van KEEN te delen. In een interactieve Trail Map konden deelnemers een formulier invullen om hun verhaal en foto achter te laten. De deelnemers maakten kans op een bedrag van €2.500.

Bekijk de case
Thumbnail afbeelding Case Fiscaal Kennisplatform

Het Fiscaal Kennisplatform

Dé beroepsvereniging voor belastingadviseurs voor het mkb, klopte bij ons aan met een strategische uitdaging. We ontwierpen een oplossing waarin alle ambities en wensen bij elkaar kwamen: het Fiscaal Kennisplatform.

Bekijk de case
Thumbnail afbeelding Flexa Kleur van het Jaar

Kleur van het Jaar

In het najaar van 2019 maakte Flexa wereldwijd de ‘Kleur van het Jaar’ bekend. Samen met de kleur ‘Spiced Honey’ lanceerde Flexa vier paletten waarin deze kleur werd gecombineerd met negen andere kleuren.

Bekijk de case

Hitte actie

De social media campagne Hitte actie voor de Dierenbescherming is in de zomerperiode gelanceerd om mensen bewust te maken van de snel stijgende temperatuur in de auto.

Bekijk de case
Thumbnail afbeelding Unicef Voedingscampagne

Voedings­campagne

Ieder kind heeft recht op voeding. Samen met UNICEF ontwikkelde we een voedingscampagne om het verhaal over chronische ondervoeding van kinderen onder de aandacht te brengen.

Bekijk de case

Adventskalender

In de decembermaand wilde INTERSPORT meer betrokkenheid creëren bij hun doelgroep. Doormiddel van een landingspagina en advertenties hebben we dit snel kunnen realiseren.

Bekijk de case