Beste relatie,

In 2023 heeft OBM een bijzonder jaar beleefd, vol dynamische marketing- en communicatiecampagnes voor zowel onze nieuwe als bestaande klanten. Dit jaar heeft gediend als een blauwdruk voor toekomstige successen, waarin we gezamenlijk aan uitdagende doelstellingen en ambities hebben gewerkt. Deze prestaties waren enkel mogelijk dankzij een perfecte samenwerking en synergie tussen onze relaties en het toegewijde team van OBM. Om u een indruk te geven van onze creatieve reis, presenteren we hieronder een selectie van onze initiatieven, weergegeven in een overzichtelijke tijdlijn.

Nieuwe klanten

In 2023 hadden we het privilege om diverse nieuwe klanten te verwelkomen in de OBM-familie, waarbij we verschillende branches hebben bediend. We willen in het bijzonder Tesselaar Alstroemeria, Asito, Damen Yachting en Ziemann benoemen. Vooruitkijkend naar 2024, zijn we enthousiast over de vooruitzichten van nieuwe samenwerkingen en het aangaan van creatieve en inspirerende uitdagingen.

 

Van Gilse: Productintroductie Vloeibare Geleisuiker

Van Gilse is al meer dan 10 jaar een gewaardeerde klant van ons. Dit jaar hadden we de eer om een spannende nieuwe toevoeging aan hun productassortiment te introduceren: Van Gilse Vloeibare Geleisuiker. Ontdek hoe we dit product op de markt hebben gebracht en bekijk onze introductievideo.

 

EK-Retail: Social media campagnes

Al jarenlang bestaat er een creatieve synergie tussen OBM en EK-Retail. Ook afgelopen jaar hebben we onze krachten gebundeld om diverse social media campagnes te realiseren, gericht op een extreem positieve ROAS (Return On Ad Spend). Onze focus lag op het genereren van aandacht, betrokkenheid en verkoop voor merken als INTERSPORT, Runnersworld en The Athlete’s Foot op sociale platforms.

 

Inhaakkalender 2024

Een vast element in onze eigen marketingstrategie is de lancering van de inhaakkalender. Dit hulpmiddel is ontworpen om onze relaties te ondersteunen bij de creatieve invulling van hun communicatiekanalen. Naast het aanbieden van deze waardevolle download, hebben we aan diverse andere projecten gewerkt. Neem een kijkje op de verzamelpagina. Mocht je de inhaakkalender van 2024 nog niet in bezit hebben, download deze dan snel!

 

Damen Yachting: SeaXplorer challenge

Damen Yachting, een van onze gewaardeerde klanten, heeft onze expertise ingeschakeld voor het ontwikkelen van een unieke applicatie. Deze applicatie is specifiek ontworpen om hun nieuwe yacht, de SeaXplorer 80, wereldwijd te introduceren. Onze samenwerking resulteerde in een vernieuwde website en een interactieve quiz, waarmee de SeaXplorer 80 werd gepresenteerd via een boeiende digitale wereldexpeditie.

 

Tesselaar Alstroemeria:  Rebranding

We hebben Tesselaar Alstroemeria ondersteund bij het versterken van hun positionering door een rebranding van hun huisstijl uit te voeren. Hierbij hebben we onder meer vier beeldmerken ontworpen, elk vertegenwoordigend voor de verschillende segmenten die Tesselaar Alstroemeria aanbiedt.

 

OBM Sneeuwbal
Nieuwe klanten

In 2023 hadden we het privilege om diverse nieuwe klanten te verwelkomen in de OBM-familie, waarbij we verschillende branches hebben bediend. We willen in het bijzonder Tesselaar Alstroemeria, Asito, Damen Yachting en Ziemann benoemen. Vooruitkijkend naar 2024, zijn we enthousiast over de vooruitzichten van nieuwe samenwerkingen en het aangaan van creatieve en inspirerende uitdagingen.

Van Gilse: Productintroductie Vloeibare Geleisuiker

Van Gilse is al meer dan 10 jaar een gewaardeerde klant van ons. Dit jaar hadden we de eer om een spannende nieuwe toevoeging aan hun productassortiment te introduceren: Van Gilse Vloeibare Geleisuiker. Ontdek hoe we dit product op de markt hebben gebracht en bekijk onze introductievideo.

EK-Retail: Social media campagnes

Al jarenlang bestaat er een creatieve synergie tussen OBM en EK-Retail. Ook afgelopen jaar hebben we onze krachten gebundeld om diverse social media campagnes te realiseren, gericht op een extreem positieve ROAS (Return On Ad Spend). Onze focus lag op het genereren van aandacht, betrokkenheid en verkoop voor merken als INTERSPORT, Runnersworld en The Athlete’s Foot op sociale platforms.

Inhaakkalender 2024

Een vast element in onze eigen marketingstrategie is de lancering van de inhaakkalender. Dit hulpmiddel is ontworpen om onze relaties te ondersteunen bij de creatieve invulling van hun communicatiekanalen. Naast het aanbieden van deze waardevolle download, hebben we aan diverse andere projecten gewerkt. Neem een kijkje op de verzamelpagina. Mocht je de inhaakkalender van 2024 nog niet in bezit hebben, download deze dan snel!

Damen Yachting: SeaXplorer challenge

Damen Yachting, een van onze gewaardeerde klanten, heeft onze expertise ingeschakeld voor het ontwikkelen van een unieke applicatie. Deze applicatie is specifiek ontworpen om hun nieuwe yacht, de SeaXplorer 80, wereldwijd te introduceren. Onze samenwerking resulteerde in een vernieuwde website en een interactieve quiz, waarmee de SeaXplorer 80 werd gepresenteerd via een boeiende digitale wereldexpeditie.

Tesselaar Alstroemeria: Rebranding

We hebben Tesselaar Alstroemeria ondersteund bij het versterken van hun positionering door een rebranding van hun huisstijl uit te voeren. Hierbij hebben we onder meer vier beeldmerken ontworpen, elk vertegenwoordigend voor de verschillende segmenten die Tesselaar Alstroemeria aanbiedt.

Waar wil je in 2024 mee geholpen worden?